SlideShow

0

adaptasyon

Az once girdim odama. Bugun tek basima toplum arasina ciktim uzun bi aradan sonra. Gerci tekbasima club gitmek turkiyede yaptigim birsey degil , hatta tarzim bile degil ama burda sartlar boyle. Neyse gittim ya savoya ; buranin en buyuk diskosu olur kendileri. Yarim saat kicim dona dona bekledikten sonra giris sirasi bana geldi - birde sap ve yabanciyim alinmama ihtimaim pek yuksek - girdim iceri. 3 derece havada 2 saat telef olduktan sonra disko falan pek umrumda degildi aslinda ama girditen sonra tekrar soguga cikmak istemedigimden 5 saate yakin takildim , yalniz ve birbasima. Etrafta turlu guzellikleri seyrededurdum, tabi onlarda beni :p pek bi dibimde saatlerce danseden 2 guzele tek kelime edemedigimde anladim henuz adapte olamadigimi. hala iletisimde urkek bir tavsan gibiyim. gerci gene anormallikleri cekmiyor degilim. diskoda biri yanina cagirdi gittim -icimden buyur kurban dedim - neyse yuksek ses ve elemanin farkli aksani birlesince hcbirsey anlamadim. en sonunda burnun dedi falan , fena panikledim hemen peceteyi kapip giristim buruna. sag elimi sol gogsume goturup eywallah yaptysamda o burun ve bisyler daha diyince sonunda cozdum. kokain var istermisin diyormus meger.ulan gotos panik oldum senin yuzunden burnumda birsey var diye.neyse hemen basimdan savdim ipneyi. esmersen azicik pislikleri cekiyorsn sanirim...

0 Sek Raki: