SlideShow

7

Akrep...


     Akrep olmak , bir akrebin arzulari gözlerinde yatar...

7 Sek Raki:

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm!

işte o kadının o yerinde hep bir dövmem olsun istemişimdir (lakin abdest sorunu var :)))


evet , akrepler bence de arzulular , kadınların bakışlarında bunu anlamak da mümkün ... ki kadınlar bakışlarıyla halleder işini dostum :))
Allah vergisi :))

Elif GEZER

Bir akrebin arzuları, bakan gözü parçalar...
Bir devri batırır, ölüyü yerinden kaldırır...

Hero of Darkroom

@benyesilecalanelagibicikolataaromalihuysuzbireylulum : bence tam oraya bir dovme guzel gider. bende bir dovme istemiyor degilim , olucak yaptircam seneye kismetse ..
lakin abdest sorun degildir bence.. kirlenmek bedava abdest 5O kuruss kucuk 25 .. demem o ki ey dost senin ruhun abdestli gerisi lafi sallama.

kadin degilim ama akrebim bende becerebilyorum mudur acaba gozlerle anlatmayi :)

@elif gezer: hey ve bir akrep arzulari bittiginde olur degil mi?

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm!

bilmiyorum ki gözlerine bakmadan anlayamam :))

..ama kesinlikle bir kadın kadar olamazsın çünkü erkekler zaten bakar , rutindir ve her şekilde anlatır öyle ya da böyle ;)
ama kadınlar için gözler tek silahtır dostum :))

dikşııın ..dikşınnnn :))

nasıl bilirdiniz ?

****

bu arada seneye bırakma şu dövme olayını , kim öle kim kala :) yaptır da foto koy :) sonra ben de özeneyim ben de dövme yaptırayım müsait bi yerime :D :D

Hero of Darkroom

gozlerime bakarsan ben kendimi tehlikeye atmis oluyorum tam diksin diksin larin onune..

ben kadinin buyuk gozlusunden korkarim . biztt essek gozluler kizmaz isallah :p
ben bazen bakabiliyorum hep degil ...

dovme olayina gelirsek ;
param yok sak sak sak
ne yaptirsam fikrim yok cok ozel bisey olmali
bide kismetse taylandda yaptirmak istiyrum iste oyle hem bide nereme yaptircm secime gre epile olmak zorunluluguda var :)
usendim simdi he dovme olayina :d

ırmak

epile ? :))) ya sen bırak bu işleri o zaman :) nerden baksan , acı dolu :D :D :D

Hero of Darkroom

Valla gozum korkmuyor degil , hem aci cekicez hem bi sure malzeme olcaz ogrenenlere boynuma yaptirsam olur aslinda ama o zamanda ise falan almazlar :) dha acisiz bir yontemleri vardir belkim dovmecilerin :umutluyumteknolojiilerledi: