SlideShow

0

Hangi Ask Adil Ki

"Ask hata degil , utanilmaz asklardan. Gün gelir hata yapmayi da özlersin ; dogrular sarar tatsizca 4 yanini bir anda ... Geriye dönmem yok ,eski defter isteme benden.. Hangi ask adil ki , bedelini sen bul öderim. . "
Iste bu sözlerle hayatimiza girmis efsanevi Candan Ercetin sarkilarindan biri ... Sene 95'Te cikmis bu sarkinin klibi beyoglunda geciyor.. Canden Ercetin'in arkasinda bir sürü erkek yürüyor klipte; sanki  aska yürüyorlarmis askin cesaret kismini erkek üstlenmeli dercesine ; bilemedim tabi öylesine bir klipte olabilir pek manali sayilmaz..<br>
Nerden geldik degil mi buralara, az önce sigara molasi verdigimde takildi kulagima bu sözler yeniden.. Hergün farkli bir ruh haline girer ya insan, bende bu sarkinin ruh haline büründüm resmen... Anilarima öyle uzaktim ki  hem ruhen hem bedenen... Cok sevmeyide bilmistim zamaninda , uzaktan sevmeyide yillarca kimseyle kirletmeden... Ama zaman dünyevi zevklerle kimleri siradanlastirmayip kirletmedi ki.. Nasibini herkes aldi ...

<br>
Diyorum ya kulagima takildi bu sarki ; hata yapmayi özledim bu ara , cok dogru seyler yaptigimdan degilde, siradan dogrularla boguldugumdan sanirim.. Uzun süredir ask hayatiniz yoksada ask anilari sarar basinizi , ve genellikle hata gözüyle bakilir, utanilir asklardan.....Ve birakip gittigin her hata , ruhunu bir anidan daha mahrum birakir.. Dünya insana , insan kendine yabancilasir her gecen gün.. Bir yabancinin hikayesi sanirim bugünler.. Kim yasiyor bilmiyorum belkide sadece o ...

0 Sek Raki: