SlideShow

5

Ilk ders

Aslinda fazlaca soze gerek yok ama epey farkli bi tecrubeydi benim icin. 150 kisi ayni dersi aliyor olsakta birtek benim icin farkliydi sanirim. Tam 4 saat boyunca kafamda filler mamutlar ve dinazorlar sebisti hemde hardcore ve hemde wunderbar diye cigliklar atarak. Arkadas duz almancayi zor anliyorum , dersi nasil anliym. Yinede 4 saat utanmadan ve usanmadan dinledim .Bidigim kelimeleri yagdan kil cekercesine cekip cekip tume varmaya calistim. Boylece ders saatinde normal bir ogrenci beyini 20 lt benzin yakmssa benimk 40 lt yakmis oldu . Sikayetci degilimde, benim kide can diyesim var .Hem derse gitmek icin 1 saat yurudum ve tabi donus icinde 1 saat.Hem kafa hem beden beraberce yoruldular . kendime sans dilemekten baska sansim yok. oha sictik mi deyimiyle basbasayim..

5 Sek Raki:

.

bölüm neydi :D

Nikita Roxie

Almanya herşeyiyle itici gelir bana,zordur öyle ders anlamaya çalışmak,ayrıca okulu bitirmek de başlıca sorun..İyi dayanıyorsun.

Hero of Darkroom

@carice : angewandte informatik. tabiri caizse bilgisayar muhendisligi ama ben bile ne okudugumu tam anlamis degilim :d

@nikita: iticilik almanyadan degilde ingilizce disinda ki dillerin konusuldugu butun ulkeler itici. simdilik dayaniyorum .. Gerci tek tesellim ilk donemler daha zordur; dayanmak kolaylasir ; insallah

Adsız

haha yaşasın derslerin başlamış :D

Hero of Darkroom

Basladi ama daha simdiden ilk ders kacirmami bugun yapptim gerci bidaha yapmcam cok kizdim kendimee