SlideShow

5

Rüya

Kac gündür ne yazsam bilemedim. ruhum git gellerin degisimlerin arasinda savruluyorum. derken dün gece ki rüyam cok etkiledi beni.Gerci ilk uyandigimda ne rüya hatirliyordum ne birsey .Gün ilerledikce rüya parladi zihnimde alev alev. Evet Akrep'i görmüstüm rüyamda , bir eski aski .. Hemde Baskayla beraber ; diger bir eski ask.. Akreple ilgileniyordum ve yanibasinda duran Baska'ya gözüm bile kaymiyordu.. Rüya mi gercek mi bilemem amma kime daha cok özlem duydugumu biliyorum sanirim ..Dudaklarina bir kez daha degebilmek icin nelerimi feda ederdim kimbilir. Özledm seni , sil bastan sevsek keske birbirimizi...

5 Sek Raki:

denizkızı

sil baştan sevmek mümkün müdür ?

Hero of Darkroom

Bence gayet mumkun ve aciklamak istedim bunu. insan herkesi affedemez , suistimalleri affetmemelide zaten. ama istisna kisiler vardir bizim icin ; cok sevdiklerimiz. mesela cok sevdigin bi dostunla kavgada etsen olanlari hic hatrlamadan barisabilirsin keza bunu yaptigin bir cok akrabada var. he tabi sil bastan sevilir de sil bastan sil bastan sevilmez, bir tek ilk siliste iz kalmaz ; en azindn kalmamali ama insanlar oyle egocu ki namumkun ;saygilar

denizkızı

sen direk akrabadan yaklaştığın için eyvallah diyorum ama karşı cins için öyle olmuyor , dark :)
akrabalık başkadır çünkü ... hem ego konusunda haklısın ama ..oda olmazsa insan yerlerde sürünür!
saygılar benden de efendim :)

Adsız

Tekrardan sevebilir mi insan bilmiyorum. Bir bilgisayara yeniden, yeni sistem kurulabildiğini göz önünde bulundurursak evet sevilebilir. Ama senin de dediğin gibi her bilgisayar her sistemi kabul etmez. Ben yeniden sevmeyi beceremedim hiç bir zaman, denemedim değil, yapamadım.
Sildiysem sevemedim, sevdiysem silemedim...

Hero of Darkroom

@benyesilecalanelagibicikolataaromalihuysuzbireylulum : hem olabilir akraba diye yapabiliyorsan cok sevdigin biri icinde yapabilirsin. sonucta insanlari akraba kilanda bir kagit parcasi genelde. mumkansiz degil yani ama zor tabi .
egoya gelince bu tafra niye diye sorarim insanlara once surunurler sonra ego yaparlar ironik. he bende yapiyorum ama once ego yapiyorm sonra surunuyorum bide egoma gurur diyorum :d
@elif gezer: yapamadim diye denemekten vazgecme bence. cunku her 5.kattan dustuunde olmezsin mesela . ve her sevdgini sil bastan sevemezsin e hayat. ama deniyorsan eger zaten yapiyorsundur.
dont give up just fight :)