SlideShow

5

Sevmekk ...

Sevmek orospulukmus meger..
Benzetmelerde sinir tanimiyor ask, sevgi..
Sevmeyi kuculttugumden degil , benim ki orospulari yuceltmek ..
hem ne var ki , hepimiz yeni musterilerimizi beklemiyormuyuz ; yalnizligimiza yeni ortaklari...
Para almiyorsakta , bedava degil ya...
Kutsaldir falan ama,
Her ask kahpedir aslinda...

5 Sek Raki:

ırmak

seven insan ; homoları anlar ... bence :))
seven bir kadındır çoğu zaman ve bir erkek de olur bazı anlar içsel bağlamda :) ..bazen aktif bazen pasif durumlar işte şekerim :D :)))

mevzu aslında ; -olabilmekte ...
ha bir de o benzetmeye katılıyor gibiyim ...
ama bir de kader kurbanları var, dimi :))

bu arada pazar ya günlerden sardım yazılarına , haberin olsun :))

Nikita Roxie

Çok doğru söylemiş bu yazı..Onu alkışlıyorum,bu güzel tespiti için...:)

"Para almıyorsakta,bedava degil ya..."

Hero of Darkroom

irmak ; bak valla simdi sevmekten sogudum butun eski asklarima acaba iclerinde erkek mi vardi suphesiyle yaklasicam bundan sonra...
homolugu gectimde hafif bi feminenlik olmali erkekte zaten. kadin dogurganligi sembolize ediyor yan yaraticiligi :)
nasil bgladim ama :p
bu arada pazardan pazara ozlicez mi seni hep sarsaydin keske :

Hero of Darkroom

Nikita; simdi sen oyle diyince bildim mi bildim mi diye merakla bekleyen cocuklar gibi 2. kez inandim dogruluguna.
bedava degil ama yeni nesil bunu bildiginden bandira bandira ye beni felsefesine gecmisler :/

Nikita Roxie

:):)

Eski kafalı mı derler ne derler bize bilemem ama en güzelinin ve gerçeğini biz yaşadık-yaşayacağız,buna eminim.Her önüne gelene "evet" deyip de,hepsiyle yatağa girersen vay haline o kızların.Moda olmuş,ne diyeyim..:/