SlideShow

6

Bir kac eksik disinda...

Evet 1 saat önce paylastigim diger yazi "Kriz" i okuduysaniz sigara almak icin cesitli zahmetlere girdigimi - yada melankoli yasamak icin- bilirdiniz..
Aslinda bi kac eksik disinda hersey pek hos oldu benim icin.. O eksikler icinde aklimi öpiym diyorum..
Evet ; karsinizda eksikler ve basa actigi dertler..

1. Bere ; nerden unutmussam bere almayi kulaklarim kipkirmizi oldu hatta bi ara yeteneklerini kaybettiler ...

2. Bot; Botlarim dayimlarda kalmisti ve ben kac gündür almaya gidecektimde gitmedim.. Az önce karda beyaz adidas ayakkabilarla yürürken anladim ne kadar salak oldugumu ... Aklimi öpiymm ...

3. Para; Ulan ben paramin cogunu diger pantolonda unutmusum; sarap yalan oldu birayla idare ettim :|

4.Ask; Cok romantik bi yürüyüstü ama bisey eksikti evet evet eksikti ... Hay aklima sicizlayayim :|

Ellerim donarken cektigim bir kac foto.. Idareten...






Sarki icin Tikkk

6 Sek Raki:

FiRSTe

Bu eksikler tamamlansa bile, her zaman başka eksikler olacak.Bere olsa kafanda nerede eldivenlerim diyeceksin, botların olsa ısıtmıyorlar diyeceksin.Paran olsa bu sefer diyeceksinki; 'ulan votka yerine, tekila mi içseydik'
Sevgilin olsa yanında yürüyen, bu seferde;
'Nerde benim özgürlüğüm, gece gece bi kere bile yürüyemiyoruz karda yalnız başımıza'
falan filan..bunlar geldi içimden

Hero of Darkroom

ve icinden ne kadarda dogru gelmis...
hayatin mutlak ve pohtan gercegi : biseyi yakalarken illaki bir baska seyi kaciriyorsun..

Yinede bi sevgili yada ruh esimsi olsaydi iyi olurdu.. Paylasmak güzeldir derdim bloga :)

vA_niLLa

Seviyorum kar'ı. Hep yağsın :)

Absimisa

Bu melankoli denen zımbırtı hep karanlıkta mı yaklar insanı .
-Kac ma geeeellll nihaha ..::gozleridonmussmiley::..
-Defol beee!
Ehöm.
Bere: Farkettim ki, benim kulaklarım usmuyor. Daha cok sakaklarım usuyormus.

Bot:Kotu be o, kısın da kotu yazın da kotu.
Babed giyip icine kum kacması kadar kotu, kotu yani.

Para:Ben de cok unutuyorum oyle ama, daha cok cuzdanım oluyor bu .
Sonra biniyorsun taksiye otobuse falan filan .
Ucret ?
Hık o_o Sey beyefendi..

Aşk:Mumkundur.Usuyorsun ama beee, sarılınca da olmuyor.
Cekentin iste yada kabanın bir kolu o,bir kolunu sen giyeceksen idealdir.
http://fizy.com/#s/1m3b90
http://i53.tinypic.com/2hmle3a.jpg

Hero of Darkroom

vA-nilla:: bencedeee , ama hava buz gibi olmasinn :)

absimisa; o smiley kafamda canlandida tirstimm....

benimde kulaklarim üsümüyodu normalde ama kulaklikla müzik dinleyince üsüyomus..

Botu yapanin ben.. yürüyemiyorum ben botla hic sevmiyorum.

Bizse Hik sey Dayi..

Iki kisi üsümek iyidir iyi ..
sarki süper.
resim; kar ayini gibi :)

Absimisa

Tırsmak degildi, sevimli gibi. Ama gibi bunu geceleyin bir daha dusunecegim.

Usuyor demek hmm, bunu deniyecegim.

Ayagına oturunca tam iyi oluyor, ama cıkardıgın zaman ayak ya da bacaklar oksuz yetim kalıyor. (oksuz yetimden kasıt, usume buun cogunlugunu bacak olusturuyor ve ayagı kaplayan bir seyler arama ihtyacı.

Belki, sssey usuyoyoruuuum daaa, ben de cccaaanım falan :D
Biliyorum.
Kim bilir belki de aynı kardır.