SlideShow

0

Hizli yasamak degilde hizli icmek..

Bugün herseyin ötesinde birgündü .. Nasil sarhos olmadigimi aciklayacak insan evladi dogmamistir henüz..
Siradan bi gündü baslarda benim icin.. Üniversiteye git dersleri dinle ve eve dön.. Ama onun disinda bugün persembeydi.. Kaldigimiz yerin tarihini ögrenme günü.. Tabi ben sorulara cevap veremedigimden 3 bira fondipleme cezasi almistim..Midem o kadar doluydu ki agzima edildi.. 3 birayi ardarda fondiplemek eziyetti gercekten..

Orada kalacagini bilseydim icim rahat olurdu ama elbette ki kalmayacakti. Ve beklenen organizasyonlardan biri gerceklesti.
4 kisi bir baska yurda dogru aksamin sogugunda yola ciktik..
Ben pesin pesin pazarlik yapmistim en fazla 2 tane icerim diye..
Derken oraya gittigimizde önümüze 1 kasa bira serdiler ve birde kusma kovasi..
Ictik kustuk ictik kustuk 4 kisi bir kasayi devirdik.. Tabi performansim cok iyi degildi ama yinede eve geldigimizde sarhos olmayan tek mahlukat bendim.. Evet fizik kanunlarinin buna izin vermemesi lazim yada biyoloji kanunlarinin ; her ne boksa artik...

Iste böyle bir geceydi ; kisa ve öz ..

Biraz radyo yayini yaptiktan sonra yatacagim buda www.bilokefem.com un reklami olsun burada..

0 Sek Raki: