SlideShow

0

Klasik Pazartesi..

Haftanin ilk günü klasik pazartesiye yine hosgeldik.. Aslinda pazartesi olduktan sonra bi bakiyoruz yine pazar gelmis hemen.. Ne lanet , sonra tekrar stresli bir hafta daha.. Hayat böyle akip geciyor..
Cok kil bi durum.. Üstümde Homer Simpson'in üsengecliginden daha fazla bi üsengeclik var suan..
Ama yok olmaz ; halletmeliyim islerimi. Atmaliyim kendimi disari yoksa bu is böyle olmaz .. Hem yemegimde yok ki nasil olucak bu is .. Alisveris yapmam lazim en kötü.. Sonra eve dönüp film izlemeliyim .
Evet sonunda bugün bir film izlemeliyim ..
2 aydir az film izleme rekoru kirdim neredeyse.. Gerci burda download yasaginin oldugunu ve uzun bir süre bilgisayarim olmadigini varsayarsak normal. Yinede bir caresini bulmaliydim.
Artik netten izliyorum. Kalite malite biraz viz ama yapacak birsey yok..

Konudan cok sastigimin farkindayim.. Pazartesi iste ne kadar cok sey yazilabilir ki pazartesi icin. O yüzden sasmam iyi olmus gayet..
Ve 30 saattir sigara icmiyorum, ben en iyisi hemen kalkip gidiym. Hicbiseyim kalmamis benim ev hapsi mi yasatiyorum kendime ..
Gidicem tekel bayinde ki bütün sigaralarla ask yasiycam simdi.. Tekel bayii de agiz aliskanligi. Kiosk lan kiosk.. Tekel bayiide neymis !
Ah o yurdumun tekel bayiileri; bira almaya gidipte raki balik yapip döndügümüz tekel bayiileri.. Seviyorum sizi oh ..

0 Sek Raki: