SlideShow

4

New York i Love You ; film sanki...

Bu gece öyle uzun uzun yazmayacağım .. Belki yazarım ama bu postta değil..
Aslında pekte bi kararsızım yazsam mı acaba : )
Mutluluk kelimesine inanmıyorum o yüzden ruh halimi tanımlayan bi kelime bulmalıyım önce..
Güzel hissediyorum , hoş hissediyorum mutlumsu .. Hmm kelime şu olmalı ; Melanbek'im ben şuan..
Kelimeyi anlamayanlar olursa onun için yeni bi post yazarım.. Neyse bıdı bıdıyı kestim .

New York I love you filmini izlediniz mi bilmiyorum.. Paris i love you filminin devamı olur kendisi..
Ben Paris i love you filmini çıktığı zamanlarda izlediğimden , New york i love you filminin çıkacağını duyar duymaz sabırsızlıkla beklemeye başlamıştım...
Ve bu filmi sabırsızlıkla beklememin bir sebebi daha vardı ; Uğur Yücel oynuyordu.. Evet yanlış duymadınız , Uğur Yücel bu filmde yer alıyordu..  Ki bu film bütün dünyada ses getirmiş bir filmdi..
New York I love you filmi , ünlü yönetmenler tarafından new yorkta çekilmiş 8 kısa filmin bir araya getirilmesiyle oluşuyor .. Ki ben Uğur Yücel'in oynadığı Fatih Akın'ın yönettiği kısa filmi pek beğenmedim.. O yüzden sizinle bu postta bi başka kısmını paylaşacağım..
Ethan Hawke'ın oynadığı kısım.. Ethan Hawke'a sempatim çok büyüktür. Bunun sebebiyse şu olabilir ;
Sanki benden bir kaç parça alıyorlarda Ethan'a rol olarak veriyorlar ve o da oynuyor..

Altyazılısını bulamadım bu yüzden kusuruma bakmayın.. Belki ileride kendim altyazı koyar tekrar yayınlarım..


4 Sek Raki:

Mia Wallace

üzülerek söylemek istiyorum ki paris i love you'yu izledim ve pek beğenmemiştim ama aklım asıl new york i love you'da!

Ayrıca melankoliden geliyor herhalde? melankolik olmayan mı ne :p

Nikita Roxie

Beybi,beybi,beybi inanamıyorum Nikita oynuyor.Ethan'la olan kadın Nikita..:D
Aahaha..Bende niye beklettiysem bu filmi,kesin izliyorum hemen..;))

Nida

ben bu yaziya yorum yapmayayim en iyiysi(:

Hero of Darkroom

Miaa ; paris i love you filmini açıkçası bende çok beğenmemiştim.. ama new york i love you da ki bi kaç kısa film gerçekten mükemmel.. özellikle hırsızlı olan , shia labeouf un oynadığı ve tabi ki bu paylaştığım bölüm gerçekten çok güzeldi..
melanbek: melankolik le kelebeğin karışımı : )

Nikita ; beybi beybi beybi : ) cidden nikita mı oo bak şaşırdım şimdi şu nikitayı acilen izlemem lazım :) Ethan'la Nikita buluşmuş şaşırtıcı şaşırtıcı :)

Nida ; niye yapmıyorsun ki bak şimdi merak ettim yorumunu :)