SlideShow

9

Agresif..Who's your God !


Dur lan müzik açayım acayip sinirliyim.. Evet şuan blogla ikili diyalog halinde konuşuyorum..
Biramı açtım ama çerez yok . Zaten çerez yiyecek halimde yok.
Ne müzik açsam karar veremedim şuan.. Ruh halime uygun bi şarkı seçemedim..
Evanesence -Tourniquet olsun..
Kulaklığı takıp sigarayıda yaktık mı tamamızdır..

Acayip canım yandı az önce.. Hissettiklerimin oyuncak olmuş olmasına üzüldüm..
Bu olayın beni değiştireceğine üzüldüm.
Çünkü artık biraz daha kötü biri olma yolundayım.. Evet an itibariyle öyleyim.. Artık açacağım yer kalbim değil başka olacak sanırım.. Hayvansal olarak erkek olmalı değil mi.. Duygusuz odun.

Size tavsiye biri sizi öldürmeden önce siz kendinizi öldürün.. İşte bu gece benim tam olarak yapacağım şeyde bu.

Yanlışların adamı olmak.. Tanrı'nın komedyeni olmak ...
Evet budur.. Ego falan değil bu. Karşınızda bir duvar var ve ayna koyuyorlar bilerek.. Sizin duygularınızı aynen gösteren bir ayna.. Sonra aynayı çat çekiyorlar.. Müsait hıza ulaşmışsınız, duygularınız ölmek için yeterince hızlı. Yada öldürmek için..
Ve bunlar olduktan sonra mp3 playerınızın ibne kulaklığı bozuluyor.. Kesik kesik çalmaya başlıyor. Gökyüzüne bakıyorsunuz ; diyecek birşey yok.. Geç dalganı diyorsun ancak..

Biri önce size git der .. Ve 20 dakika içerisinde sesinizi tanımayacak kadar derin uykuda olur .. İşte budur. Anlamanız gerek daha fazla birşey yoktur..

Şimdi ben çırılçıplak soyunacağım.. Önce sevgi, nefret ne varsa sandalyenin üzerine bırakacağım.. Sonra üzerimde ki kıyafetleri köşeye atacağım..
Şehveti, tutkuyu üzerimde bırakıyorum..
Elime bira bardağını tutuşturup duşa gideceğim. Fonda müzik..
Uzamış saçlarımı suyun altında geriye atarken gözlerimi kapatacağım ve son düşüncelerimi orada sileceğim.. Daha sonra 2 gün önce kesmiş oldugum sakallarımı okşarken ne kadar sert olduklarını fark edeceğim ve duruşum o kadar sert olacak..

Şimdi hero gidiyor dark geliyor...

9 Sek Raki:

Akşın

bende bunların tamamını dün yaptım.yani tamamnı derken kız versiyonu olarak düşün işte.iyi hoş oluyo anlayacağın.arada zırlıyosun arada kusuyosun sonra sigarayı yakınca rahatlıyosun.artık başka biri olmalıyım ben diyosun.ve farkında olmadan oluyorsunda.eskisi gibi kalmıyor hiçbirşey.iyi mi olacak böyle kötümü bende anlamadım.sanırım duygularımı öldürdü birisi:)keşke ben kendmi öldürseydim.

Hero of Darkroom

takipçinim :)
evet iyi hoş oluyor galiba.. şuan sanki hiçbir acı öldüremez beni .. Evet bak bu kusmak konusu biraz kötü ben böyle sinirli olunca reflüm iyice azıyor.. Zırlayamıyorumda, sinir gözyaşı dökülür anca benden..
Şu an öyle boş bakıyorum ki içime şeytan kaçmış gibi..
Evet keşke öldürmüş olsaydın.. Ama geç değil dün olmuşsa bunlar henüz öldürememiştir can çekişiyorsundur son darbeyi sen vur derim :)

Akşın

sayende içimi döktüm rahatladım oh mis :)okuu.

Hero of Darkroom

blogunu basmaya geliyorum : )

aşkolsuN :)

iyi yoldasın ..

Hero of Darkroom

yok eylül sıcağı bu sefer iyi yol değil ...

aşkolsuN :)

peki ; iyi olmadıgını bıle bıle mi ?

Hero of Darkroom

evet eylül sıcağı bile bile.. bile bile şarkısı gelsin fonda : )

aşkolsuN :)

:)

http://www.youtube.com/watch?v=z26tT7ELVF8

" bir ümitle ya olursa dersin hep bile bile her şeyin bittiğini"

:)