SlideShow

5

Alkolik Hareket Engellenemez!


Güzelim memleketimde herşey çok iyiye gittiğinden birde alkole çeşitli sınırlamalar , yasaklar getiriliyormuş.
E haklılar tabi refah seviyemiz çok yüksek ve herkes bokuna kadar mutlu olduğu için alkolün yasaklanması en uygunudur ; bende öyle düşündüm. Mutlusunuz ama keyifli değilsiniz çünkü keyiftende alkol kullanılabilir. Yani çok hüzünlenip çok keyiflenmekte yasak. Hatta kör kütük aşık olmakta yasak. Çünkü kör kütük ... 

İstanbul aşığı alkol sever insanlar yüzünden yakında Boğaz manzarasınıda yasaklarlar ...
Yada rakı balık konusunda rakıyı yasakladıkları yetmeyip balığıda yasaklarlar. Ama meraklardayım bu insanlar hiç mi tarih okumamışlar ! 
Balık yasaksa alırız oltamızı gider kendimiz tutarız. Alkolde yasaklanırsa en kaçağından yüzde 60 alkollü rakılarımızı üretiriz. 
Hapsede atarsanız hergenekon deriz kaderimize boyun eğeriz .. 

Hadi yarasın !

Ps: Kuveyt  için vize kalkmış. Hadi gözümüz aydın.. Bu yaz hep beraber Kuveyt'e..  (Bi sittirin ) 

5 Sek Raki:

Nida

benim mantigim yetmiyor artik..(:
actikm blogu yanlislikla yapmisim:))))))

Mr.E

Ne güzel demişsin, ağzına sağlık

Hero of Darkroom

Nida; valla mantık aramıyorum artık sadece sinirliyim bu sefer
bidaha yapma yanlışlıkla öyle (=

Rory; (=

Mr. E ; eywallahh

balçık

bu içki yasaklarına inat, ufak bi etkinlik düzenleniyormmuş. bana geleni iletiyorum, aşağda feysbuktaki linki de yolluyorum.

"Saturday, January 29 at 7:30pm - January 30 at 1:00am

AKP'YE İNAT İÇİYORUZ

İstanbul Avrupa: Taksim İstiklal Caddesine doğru (saat 20:00)
İstanbul Anadolu: Moda Sahil (saat 20:00)
İstanbul Anadolu: Caddebostan Sahil: Migros Arkasındaki Park, Saat 20:00)
Ankara: Tunalı Hilmi Caddesine doğru (saat 20:00)
İzmir: Kordon Boyunca (saat 20:00)
Eskişehir: Barlar Sokağı (saat 20:00)
Antalya: Yat Limanı / Amfitiyatro (saat 20.00)
Bursa: FSM / Heykel Meydan (saat 20.00)
Lüleburgazda Kongre meydanında saat 20:00
Denizli : Çamlık - Merdiven saat:20.00
Edirne :Saraçlar caddesini 20:00

Arkadaşlar kimseyi rahatsız etmemeye dikkat edelim "içince böyle oluyor" dedirtmeyelim kimseye..."

http://www.facebook.com/event.php?eid=144083478983520

Hero of Darkroom

balçık ; istanbulda olsaydım kesin katılırdım .. ama yurtdışında oldugum için katılamayacağım maalesef. katılanınız olursa benim içinde bir şişe içsin..