SlideShow

4

Bıçak

Ve karanlık,
Hep aydınlığı umanlar,
Geceyi unutanlar mıdır... 
Yada 
Duygularını bıçak altına yatıranlar mı... 
Bir yıldız , 
Avuçlarınıza kaysa,
Yine dilek tutmaya ihtiyaç olur muydu ... 
Hangisi daha acı verirdi,
Bedeninizi mi,
Yoksa ruhunuzu mu,
Bıçak altına yatırmak... 

4 Sek Raki:

FiRSTe

begenince neye tıklıcagımı bilmiyorum o yüzden Umut tıklıorum
Ben çok begendi demek o tıklama
haberin olsun.
Ha bide anlamalrı parçalayıp kendine bir başka anlam dünyası yaratmışın yine
okudum beğendim, yetmedi yine okudum, sonra tekrar okudum.Sonra tekrar. Doyamadım. Ama 1 kere Umut tıkladım, şımarma diye

Hero of Darkroom

hüehe içinden ne geliyorsa tıkla diye öyle yaptıydım seçeneklerii..
Umutsuz bir yazıya umut tıklaman ironik olmuş tabi
Ama beğenmene çok sevindim. Hatta şöyle söyleyeyim şuan melankolik-agresif-depresif olduğumu düşünürsek bu yorumun pek iyi geldi .. bu gece bu ruh haliyle daha yazarım gibime geliyor .. :p

FiRSTe

aman sende ne depresif çocukmuşun öle :PpP
banada ver biraz bu duygulardan, bu aralar hiç bişi hissedemiyorum. :)
Gülücük atıyımda ironik olsun yine istedim, evet bunu istedim

Hero of Darkroom

hmm sana bi kilo depresyon bi litrede melankoli veriyorum.. çerez olarakta alkol tavsiye ederim : )
öyle hissedemedigin zamanlar dikkatli ol bende ot gibiydim meğersem fırtına öncesi sessizlik otuymuşum :p
ironic çalsın alaniss abla söylesin