SlideShow

14

Bir avcıdır zaman...


Rutine bağlamış eskiyorum,
Üstelik yaşananlar değil 
Yaşanmışlıklar beni eskiten.. 
Geride kalan bir saat gibi ,
Bende kalıyorum... 
Bir ceylan gibi ,
Koşuyorum yarına,
Omuzunda tüfeği , 
Zaman ,
En usta atışıyla 
Avlıyor benide... 
Kafamın arkasında ,
Koca bir delik..
Kan değil,
Geçmiş akıyor..
Av ,
Avcıya sevdalı , 
Yeni bir yarın yok,
Yeni bir sevda yok, 
Ölmek güzel şey, 
Zaman yine kahpe, 
Kim bilir kaçıncı kez aldatıyor  .. 

14 Sek Raki:

yamesin

"Geride kalan bir saat gibi ,
Bende kalıyorum..."

ofofof:/

Yok

Zaten olmayacak dediğim şeyler başıma geliyor
Üstüne bir de düşündürücü şeyler okumak biraz tuhaf...
Yine güzeldi
Emeğine sağlık

vA_niLLa

Hiç beğenmedim...

Dallama Blogger

caps süper

Hero of Darkroom

Rory; geride kalmamak lazım değil mi :)

Hero of Darkroom

Vaccinate; teşekkürler efenim.. olacak şeyler başımıza gelse adına hayat demezdik galiba

Hero of Darkroom

vA_niLLa ; sen beğenmediysen bende beğenmedim : )

Hero of Darkroom

Telekinesis; itinayla deviantarttan çalıverdim :)

FiRSTe

İhanetttt!!!! aynı anda kaç şiir yazıosun ama sen :( hüüüü
kandırıldımmm

Hero of Darkroom

bu şiir eski yahu görmüyormusun 22 ocak : )

FiRSTe

ay efet kafam karışmış nie böyle olmuşki :)

Hero of Darkroom

bilmem kii nyie böyle olmuş : ) içiyomusun yoksa :p

rengarenk

Şiiri de sevdim ama resme bayıldım yahu. Çok güzel :)

Hero of Darkroom

beğenilmesine pek seivndim. .. resim internetten çalıntı : )