SlideShow

0

Bir günün analtomisi


Sabah uykumu yatakta bıraktım resmen.. Gerçi fix 5 dakka daha uyuyayım mevzusu yüzünden kalkmam gereken saatten yarım saat geç kalktım.
Zinciri atan bisikletimi tamir etmek için gidip giriştim 15 dakkada halledip yetişirim falan dedim ama olmadı halledemedim. Birde her yanım yağ oldu. Gece aldığım duş boşa gittiğinden tekrar duşa attım kendimi.
Bok var dışarı çıkmadan önce yağlanıp duş alıyorsun; güneş bile evine kaçmış soğuktan..
Neyse giydim pazar malı 20 euroluk convers çakması ayakkabılarımı atladım yola.. Yola bir kayıyor afedersiniz gavur yolu gibi kaygan ; öylede zaten..
Elin oğlu yapıyor ; dedim kendi kendime.. Sonra çat flushbek.. Bi baktım ortaokuldayım; enee kocaman gözlüklerim , kırmızı ceketim, 1. dünya savaşına tanıklık etmiş gibi gözüken gömleğim ve abuk gri pantolonum. Eve dönüşte aynı teraneler bekliyordu ; malum karne günüydü. Gittim eve ; sadece karne var , normalde onun yanında bi kağıt parçası daha olması lazım ; en azından aileler öyle bekliyor ..
Nerde diyorlar nerde.. Yok dedim.. Bak elin oğlu yapıyor takdirler teşekkürler.. Elin kızı alıyor .. Elin oğlu yapıyor vs vs..
Neyse gözlerimi açtım hala gavur yolu gibi kaygan yollardayım. Bir sağ bir sol, sabah sporu tamam.
Duştan yeni çıkmış kafam donmuş zaten.
Deri ceketin üstüne uzamış sakallarım ve dağınık saçlarım kombinasyonuna birde kapşonu ekledim. Ahanda ben geliyorum. Türkiş Serseri..
İnternet kafeye gittim; cv imi çıkarttırcam. Bok var internet kafenin printer bozulmuş. Ulan 2011 bari sen iyi geçseydin dedim. Ne hamamlarda yıkandım yinede olmadı kurtulamadım şu doğuştan cenabetlikten.
Neyse o dükkan senin bu dükkan benim arşınladım bi kaç yeri. Malum iş arıyoruz. Dediler cv cv cv .. İyi dedik . Bir sıcak bir soğuk burun oldu mu niagara.
Sonunda dönebildim eve. 1 kilo muz aldım da döndüm .
Hadi bakalım cv yi yarın çıkartıp dağıtacağım oralara..
Wish me luck lön..

0 Sek Raki: