SlideShow

8

Böyle mi olmalı ?

Acaba böyle mi olmalı lan ? Pipimize takmamalı mı !


Sadece depişelim.. Kimsenin başka bi boktan anladığı yok .. Zaten sikeyim .. He sikmesen bile öyle yaptığını sanıyorlar.. Yada sürekli bunu istediğini.. 


Hadi Depişelim... 

8 Sek Raki:

aşkolsuN :)

çok ayıp çocuk çok ayıp ya :))))))

Hero of Darkroom

bunun tek bi açıklaması var aslında :) öyle şeye böyle şey diyolar ya ondan .. :| sinirliyim bugün cidden..

aşkolsuN :)

neden ya ..neden sinirlisin de hele :))

dif

e ama haklısın bence.

Hero of Darkroom

aşkolsun ; valla nedenden daha çok ne var ki ...

Dif; haklıyım dimi :|

Nida

insanlar hep görmek istediklerini görüyorlar..hani karsisindaki insanida kendisi gibi görür insan diye bir söz vardirya ona baglantili birazda..(: böylelerine laf anlatilmaz,cünkü hep anlattigin karsindakinin anladigi kadardir..belliki o kafada seni sinirlendiren sahislarda yok(:

hemera-nyks

insanların kafasındaki genel düşüncedir bu hadi depişelim :D

Nyks

Hero of Darkroom

Nida; belkide .. yine tek çare yaşayıp görmek galiba (=

Nyks; hüeheh çok doğru.. hiçbişey paylaşamıyosak onu aypalım bari tarzı bşiey :)