SlideShow

19

Değişik bir çalışma...- Bu bir MiM'dir

Bugün değişik bir çalışmayla karşınıza çıkıyorum.. Bu fikir epeydir aklımda ama anca bugün uygulamaya geçirebileceğim.. Buda Şarkısal Vol  1 olsun.
Şimdi şarkılardan cümleler seçip birleştirip şiirleştireceğim .. Yada yapmaya çalışacağım..


Kan ter içinde uykularından uyanıyorsan her gece,
Dokunup birer birer sevdiğin eşyalara,
Soruyorsan kendine ;
Ağlıyayım mı devrilen yıllara ...
Kurşun gibi izler son bakışta ki  o gözler,
Hiç yoktun sanki önceden,
Geceler al senin olsun ,
Unutursun için yana yana.


Mimlenenlerr::

vA-niLLa
huyumkurusun
aşkolsun:)
LieLLa
Matruşka
absimisa
içsel konuşmanın dışa vurumu
xavinin görümcesi
Leon
Nikita Roxie
Nida Yalçın
Firste
Rory
Elif Gezer
Laliş


Ps: Mim yapılmak için editlenmiştir.

19 Sek Raki:

denizkızı

oooyyyy oyyyyyyyyyyyy..


pasamsın ! gozumsun :))) harika harikaa...

Hero of Darkroom

eylül sıcağı begendiysen ne mutlu (= biraz cebelleştim .. yaklaşık 30 şarkı dinlemek zorunda falan kaldım :D

LieLLa

Eller neder bu yaşımdan sonra azsam
Vurmayın arkadaşlar ben yaralıyam
Gözüm kapanmadan görseydim seni
Sen orada ben burda
Başım yine belalarda

Hobaa teytiri teytey!
Üç şarkı karışımıdır. Öhöm. :P

denizkızı

liellaa ;:)) basım yine belalrda silahımı unutmusum helada :))
vay anam ..vay anamm :D:D:D

MaTRuŞKa

:):):) Çok üretici gördüm seni Herocan.

Dyginl

sende benim hatalarımdan birisin
bir kez olsun sen beni anlamadın
Sil baştan başlamak gerek bazen
Şimdi.. beni benimle bırak...

Bayıldım çok güzel ben hep şarkıları birbirine katarım:)

Absimisa

Her kesin icin de ukteymis bak, bilog yazarlarının tabualrını yıktın. Sen bir dahisin aslanım (Y) :D

Dyginl

Bunu mim haline getirsen süper olur.:)

.

kısa ve öz bi yorum yapcam.




deli ayol :D

Geronimo

bence anlamlı olmasına da gerek yok:) herkeste bir yaratıcılık var bu aralar çok güzel olmuş yorumlarda dahil :D

Hero of Darkroom

Liella; yıkıp geççtin ortalığıı lieooo (=

bu şarkıyla kız istemeye geleydin verirdim valla kızı sana :p

Matruşka ; teeşekkürr ederim efenim.. bu arada yoksunuz ortalarda epeydir (=

huyumkurusun ; valla çok zevkli bi hobiymiş bende yeni keşfediverdim..
o zaman sizin için mimleştirildi efenim..

absimisa; ne mutlu bana diyip aslanım kelimesinin gazını alıp bugün sokaklarda cengaver cengaver yürümeyi blog camiasına borç bilirim.. :d

xavi; bende kısa ve öz cevap veriym o zaman

o iyi bişey mi ki :P : )

içsel konuşmanın dışa vurumu ; bencede gerek yok valla ... yorumlar daha bi yaratıcı ve güzel oolmuş.. yorumlar olmasa sıradan bir posttu bu :)

yamesin

Ne güzel bi mimdir bu:) en kisa zamanda yapicam:*

Geronimo

vovvv mime dönüştü demek okuması çok zevkliydi ama bakalım nasıl oluşturcaz:)
teşekkr ettim bu arada;)

Mia Wallace

uu çok güzel olmuş

Hero of Darkroom

Rory; peki efenimm : )

içsel konuşmanın dışa vurumu ; rica etitm.. sen oluşturamıycanda ben mi oluşturcam senin kide laf : ) :p

Mia ; teşekkür ederim efenim .. sizide mimleyelim :)

Geronimo

çok pis gaza geldim :P
sınavdan sonra oluşturcam söz :)

FiRSTe

Evet nu mim olmalı demiştim bende kendi içimden, sonunda olmuş :)
Kafamı topladığım anda yapacağım hemen bende :)

Hero of Darkroom

içsel ; öhühüem peki o zaman sana sınavında başarılar diliyorum ve ekliyorum sözü aldım dolaba kapattım ona göree : )

Firste; dimi dimi yalnız senin yazdıgın çok efsane olmuş toplanmış bi kafayla okuyacağım : )

Laliş

Ben bu mimi yeni görüyorum ...