SlideShow

18

Eller



Bu ellerle gözyaşarını sileceksin sevdiğinin.
Bu ellerle tutacaksın ellerinden..
Bu ellerle sevişeceksin..
Bu ellere ateş et , öldür diyecekler.
Bu ellerle yazacaksın sevdiğine..
Bu ellerle itiraf edeceksin herşeyini beyaz bir kağıda...
Belkide bu ellerle öldüreceksin birini ..
Ve bu ellerle yazacaksın vasiyetini..

Yinede korkma bu eller senin değil...

18 Sek Raki:

FiRSTe

cok güzel olmus yine ama ben komik yapmak istiorum suanda;

Sol el sendromu die bir hastalık varmış, beyin sol elini bir başkasının eli olarak algılıyormuş ve kontrolu sende olmuormuş.Ciddi bi beyin hastalığıymış bu. Böyle bazen o el seni öldürmeye falan çalışıyormuş. Tedavisi için yapılan ameliyatta baya yüksek ihtimal felç kalıyormuş sol tarafın.

Geyiğimi yaptım ve kaçtım
hiho

Hazel

aah ah.
bu ellerle de yorum yazmak varmış.
ama bunlar benim tabi ki ve biraz daha küçüktür heralde :)

Nikita Roxie

O ellerle öldüreceksin en saf duyguları,en masum günahları işleyeceksin..

no parking

ellerinizden başka her şey herkes yalan söylüyor

rengarenk

Afedersin...Ellerini bırakırken avuçlarının içinde yüreğimi de unutmuşum,bana geri verebilir misin?

Bu da benden :)
Şiir mükemmel olmuş, çok sevdim :)

Hero of Darkroom

Firste; önce teşekkür edeyimde :)

sonra bu gerçekten var olan bi hastalık mı .. bak bilmiyodum ben bunu öğrendigim iyi oldu. inanırım safım ben :|

kaçma .. hele hiho diye şirin gülüp hiç kaçma :D

Hazel ; ellerin dert görmesin :) küçük el iyidir .. bizim erkeklerin elinin önemide yok azizim : )

Nikita; en saf duygular ellerimde kirlenecek yani beybim..

No parking : o zaman bu ellerin gerçeği göstermesi dileğiyle

Rengarenk; senin yazınla dahada mükemmelleşti : )
senide ellerinle ilgili bir yazı yazmaya davet ediyorum :)

xavinin görümcesi

aslında çok göz önünde bi şey neticede el yani. nerden gelir nasıl gelir aklına bilmem, hasta oldum ama yazıya.

Hero of Darkroom

hiçte göz önünde değil hıh :p saklıyorum ben onları hergün eldivenlerin altına :D

Çok sevindim bak buna sayın görümcee::

Laliş

El bu deyip geçiyoruz da aslında kaderimizde ne kadar çok rolleri var. En güzel şefkat hissettirme, huzur verme aracıdır el ayrıca...

Hero of Darkroom

o zaman ellerin sadece güzel şeylere vesile olmasını diyelim laliş :)

Bu arada o kadar el dedikten sonra demek isteyecceğim şey şu olur

"Kadına şiddete hayır."

FiRSTe

tamam kaçmadım burdayım :PpP

al sana linkler;
http://sufizmveinsan.com/podyum/el.html

http://www.alemforum.com/saglik/60065-yabanci-el-sendromu.html

bu kadar yeter heralde inanman için :)

FiRSTe
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FiRSTe
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FiRSTe
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FiRSTe

aynı yorumu bin kere yapmışım hepsi aynı şey :)

Elif GEZER

Beğendim :)

O eller benim değil belki, ama yüreğimde hala elleri...

Hero of Darkroom

Firste; vallahi inandım.. bide çok ilgimi çekti. böyle enteresan olaylar hep ilgimi çeker nedense :|
olsun kaldırmana gerek yoktu bin kere okurduk aynı yorumu :D

Eliff; sen beğendiysen tamam :)

orda kalsın elleri.. Yürek hakkeder en güzel elleri..

Laliş

Kadına kalkan eller kırılsın o zaman! :)