SlideShow

2

THE FALL


The Fall ; hayatın bir gerçeği , düşmek.. Düşüyoruz hepimiz.. Düştükçe büyüyor , kirleniyor ve bazende arınıyoruz.. Ama saf bir arınma değil...

Uzun süredir arşivimde olupta izleyemediğim The Fall filmini az önce izledim.. Kah neşelendim kah gözlerim doldu .. David Fincher'ın imzası var desem yeter heralde..
Rüya tadında bir film..

Filmi ufak cümleciklerle tanıtacağım..


Ne tatlı tombul küçük kızsın sen öyle ALEXANDRIA..


Bir maske sanıldığından fazlasını saklar... 


Americano Exotico


Bir günlük ömrü sığdırabilmektir mesele; biz bir ömrü sığdıramıyoruz... 


2 Sek Raki:

Nida

zaman göreceli bir kavram.
mesela kelebeklerin ömrü, bir gün!
yaşli bir kelebek, genc olana nasil öğüt veriyordur acaba?
"bak yavrum, ben sabahtan beri burdayim. yani dile kolay, bir ömür! Yaşamim boyunca, bir tek sey öğrendim: Hayat cok kisa, yasamaya bak!"
Ya da tam tersi. Yasli bir kaplumbağa..
''simdi bak, genciz o zaman. 114 yasımın baharı! Bebek gibi bir caretta carette flörtüm var. Kız, mevsimlik, gelir giderdi, Patara'da yazlikciydi bunlar! simdi böyle yavasladığımıza bakma, o zamanlar civa gibiyiz. Kanım deli, yerimde duramıyorum. kimse hızıma yetisemiyor!"
Ne var? Zaman gibi, hız da göreceli bir kavram!

Adini hatirlayamadiğim biri bana kelebeklerle ilgili bi masal anlatmisti..
Kelebek tırtılken hani kozasını örüp içine kendisini hapseder ya, kozasının içindeyken yaşıyacağı günün rüyasını görür.. Ve sıra gerçek dünyaya geldiğindeyse ömrü bir değil iki olmuştur die (:
Pamuk prensesten sonra en çok bu masalı severim.. Nedense bu yazı bunları parmaklarımdan döktürdü... Bunları hissettirdi.. Filmi biliyor olmamdan kaynaklıda olabilir tabi bu...

cokmu kafa sisirdim(:

Mia Wallace

bu film benim hayatımın filmlerinden biri! gugli gugli gugli awayy..

Ayrıca o minik kızla yüzümüz, küçüklüğümüz o kadar benziyor ki! filmi ablamın bana bakıp gülmesinden izleyemiyorduk! :D