SlideShow

6

Fuxk this bok

Telefondan yaziyorum. bekledigim gibi bok gibi bir yilbasi yaziyorum. benden daha iyi geciriyosaniz puuu sizeee :p

6 Sek Raki:

miss şizoid

valla benimki çok iyi geçti,kıskan:d

Hero of Darkroom

pisluuk cok kisandim naptin ki naptin ki :)

Nostalgiaplatz

Benim geçirdiğim yılbaşından daha kötüsünü geçirmiş olamazsın.

miss şizoid

bütün gün arsızlık yaptım, arkadaşım her şeyi alttan aldı,gece de boğazda bir kafedeydik.muhabbet güzeldi:)
hehe, çok kötüyüm ben ya;)

Mia Wallace

benimki süper geçti! sen bu durumda bana tükürmüş oluyorsun tüüü diye :)

Hero of Darkroom

Sümük ; vallahi pek kötüydü ama senin ki daha kötü olabilir.. ama söyliym 1 ocak günün benimkinden daha kötü olamaz...

Şizoid; oha şizoid valizini topla.. Yarın seni boğazlamaya geliyorum.. :|
Arsızlık yapmış bide gitmiş boğazzda bi cafedeymiş :'( Boğazz ... :|

Mia; tüü sana hatta çok ıslak tüü (= ben hakketmişim bu kötü yılbaşını :p