SlideShow

4

Geçmiş zamanlar



Şimdi ben anlatmaya başlardım.. 
Siz anlamazdınız.. 
Gülerdik saçma sapan.. 
Düşünmezdik hiçbirşey.. 
Odamın loş ışığında karanlık odalar yaratırken,
Her birini geçmişle donattım.. 
Eski şarkıları dinlerken,
En güzel anılar ihanet edip ,
Göğsüme sapladılar bıçağı.. 
Mutlu olmak fiili sadece mişli zamanda çekimlenirmiş.. 
Dili-ni yutmuş zamanlar varken,
Ben nasıl konuşayım... 

4 Sek Raki:

Yok

İçinden geldiği gibi.

yamesin

:*

denizkızı

bittim ben !!! "Dili-ni yutmuş zamanlar varken,
Ben nasıl konuşayım..." manyaksın sen ya ! ustelik sarkıyıda musallat ettın bana !dovcem seniii:))

Hero of Darkroom

Elif; kısa ve öz .. çok hoş olmuş :)

Vaccinate; Hayat geliş değil gidiştir .. o yüzden içimden gittiği gibi :)

Rory ; teşekkürler ::

Aşkolsun; eylül sıcagı şımartıyosun beni böyle :: dövmek serbest .. şarkı tam musallatlık ama dimi .. yeni türkü beni alır götürür eski günlere sonra orda bırakır..