SlideShow

4

Genellemeler..


Her insan özürlüdür ..
Her kuş uçar.
Her insan hayvandır.
Her kuş hayvandır.
Her insan tutsaktır.. 
Altın kafes yoktur, geniş kafes vardır.. 
Tüme vardık : Uçmak, özgürlük değildir.. 

Kadın konuşmaz..
Erkek susar..
Çoka bakmayan çoku bilmez..
Çoku bilmeyen azıda bilmez.. 
İnsan bir gecede bıkmaz.
Bin gecedede bıkmaz.. 
Göz uzağa bakarsa yol gelir..
Tüme vardık: Her gidiş yeni bir maymun iştahıdır.. 

Düşünceler soyuttur.
Davranışlar somut..
Emek yıkılabilirdir..
Düşünceler yıkılamaz..
İnsan somuttur..
Ruh soyut..
Tümevardık: Soyut yaşamalı insan.. Somut yaşayanlar ölür sadece.. 

4 Sek Raki:

Geronimo

Daha önce de tümevarıp hoş olmadığına karar vermiştin sanki:)

FiRSTe

ben bunu çok beğendim, hatta bayıldım, hatta oha dedim, süper falan. Ay en çok beğendiğim yazın olabilir.
(yazarken ay falan dedim o derece)

Hero of Darkroom

Funda; evet hoş olmmuyordu yine çok hoş olmadı.. acı ve gerçek oluyor ama o yüzden bi şans daha veriym dedim : )

Hero of Darkroom

Firste; o zaman o derece şımarabilirim şuan.. o zaman arasıra genelleme yapmaya devam edeyim ben :)