SlideShow

4

Geri döndüm...

Uzun süredir kafam güzelken yazmadığımı biliyorum.. O zaman yazayım sizlere..
Aslında hayatta hiçbirşeyin önemi yok.. Hani şu an şunu o hiçbirşeyden hayrı tutayım dediğinizi duyar gibiyim.. İşte onların bile önemi yok. En azından şimdilik.. Benim bildiğim bu kadar..

Belki seversiniz belki nefret edersiniz ; ne olduğunu bilemem ama ne olursa olsun yaşayın ...

4 Sek Raki:

Laliş

Herşeye rağmen, yaşamak güzel! :) Yarasın Dark ;).

FiRSTe

nereye gitmiştinki?
hiho

Nida

farkettimde iki modundada degisen bi sey yok... sadece bu daha kisa ve öz(:

Hero of Darkroom

Laliş ;öyle galiba : ) herşeye rağmen ..
Sağolun efenim sizede yarasın :)

Firste; kaybolmuştum öyle arka sokakta kalmışım .. orda ayılmışım bayılıp kendimi buldum (=
gene hiho diye gülüp sesli düşündürüp gülmeme sebep oldun hoş

Nida;bide bu modum biraz daha agresif .. tam ben.. sigaranın azalttığı agresifliğimi geri kazandırıyor (=