SlideShow

12

Goodbye...

ŞARKI(Sözleri güzeldir hoştur önemlidir..)

Belli bi süre ortalarda olmayacağım.. Yazmayacağım buraya..  Daha doğrusu internette hiçbiyere yazmayacağım.. Belki 2-3 gün sürer belki daha fazla ; bilmiyorum..

Hadi dikkat edin kendinize..

12 Sek Raki:

Hazel

aah ah.
Kuzum.
Ben de denedim.
Olmuyor.

Olabilitesi yok.
geri geleceksin,
Dönüşün muhteşem olacak ehe.
Kahinim ben.

özletme kendini kuzum.

Hero of Darkroom

kuzum valla bende şu an az biraz ara diye düşünüyorum..
Yalnız kalmaya ihtiyacım var heralde.

Sen Heroes'ta ki o ressamsın : )

Geri geleceğim umarım..
Özletmem işallah.. Yorum yazmasamda satırlarınızı okuyor olacağım :)

Hazel

varlığın yeter :)
bekliyor olacağım.

kendine iyi bak canım.

Hero of Darkroom

Hazel; teşekkür ederim efenim çok sevindim bunu duyduğuma ..
Sende iyi bak kendine.
Hayallerin gerçek olsun hep :)

Elif; herzaman ki gibi içimde ki bi başka soruyu seslendirdin :)
Dönemeyebilirim.. Üstümde bi bıkkınlık ; insanların bana inançları bitmişse ben niye inanayım ki daha fazla dedim..

Geronimo

biraz uçlardasın, ya insan yetişemiyor yazdıklarına ya da hiç yazmıyorsun hoş bir dengesizlik :)oda akrebin şanından.
değişikliğe ihtiyacın var :)

Hero of Darkroom

içsel konuşmanın dışa vurumu ; evet gerçekten haklısn. çok çabuk kızabiliyorum birşeylere, birilerine. buda beni değişiklikler yapmaya itiyor. dedigin gibi kıvamında hoş bi dengesizlik :)
ama şimdi bu değşiiklik beni daha mı iyiye daha mı kötüye götürecek izleyelim görelim idmi :)

Geronimo

sen kendini götürürsün iyiye ya da kötüye. değişiklik iyidir, iyiye götürecek muhtemelen :)

Hero of Darkroom

umuyorum bakalım :)


Bu arada çokta tına tıklayan arkadaşlar zorla okutmuyoruz , oralarda biyerde acil çıkış düğmesi olması lazım..

yamesin

Cok özletme olur mu:)

dikkat et kendine..

Hero of Darkroom

olur efenim :)
belki yarın bile dönebilirm belki bu gece ama bilmiyorum henüz ..
sende dikkat et kendine :)

yamesin

Umarim öyle olur:)..
tamam ederim.iyi geceler:*

deeptone

merhaba. sanırım blogumu izlemeye başlamıştınız. 10 gün kadar önce guguıl otomatik robotları kilitlemişti blogumu. bir yanlışlık oldu sanırım. blogger otomatik spam sistemine bir bug girmiş. temizlemeye çalışıyorlar. özür dilediler bekleyin dediler. bi çok blogçu düşmüş bu duruma. hatta blogu toptan kaybolanlar var. ben de beklemekten sıkılıp yeni blog açtım.

ilgileniyorsanız.

deepblueeagleforever. blogspot.com

döndüğünüz zaman görüşürüz :)