SlideShow

3

Herşey Sex Değildir


Başlığımız zaten Ülkemizin gündemini oluşturmakta. Bende böyle gazete yazarı gibi manşet atmak istedim ..
Neyse hepimizin bildiği üzere x kişisi geçenlerde uzun bir nutuk atmıştı , bu nutugun ana fikri ve temel cümlesi şuydu : "Herşey sex ve içki değildir..."
Ünlü komedyen Cem Yılmaz çok hoş bir cevap vermiş bu duruma .. İşte buyrun cevap:

"Hayatta herşey sexten ibaret değildir demişler;
İyi ama hayatta herşey seks ile başlar. İçinizde mitoz bölünme ile doğan var mı ?
Ben babamdan koptum.
Kuzenlerim benden koptular. Hayatta herşey seks ve içkiden ibaret değilmiş.. "

Açıkçası Cem Yılmaz'ın bu cevabına pek bi güldüm..

Bu olayla bağdaştırabileceğimiz diğer haber ise Almanya'da yaşayan bir türkle ilgili..
Türk erkeği karısını polise şikayet ediyor . Sebepse şu : Karım sürekli seks istiyor ..
Polis duruma el atıyor ve boşanma kararı alınıyor.
Şimdi bizim x kişimiz bu haberi duyunca ne çok sevinmiştir . Hatta bu haberi kullanıp demeçlerde verilebilir. Bakın sex bıktırıyormuşta falan diye..

Neyseki sex içki gibi dışarıdan tedarik edilmiyor. Yoksa onada yasak gelirdi..
Aman dikkat.. Şu şarkı gelsin..                        Perdeyi ört Kız

3 Sek Raki:

FiRSTe

cem yılmaza çok güldüm, boşanan o çift baya bombaymış bi de. Artık haber izlemiyorum. Yoksa sinir sistemim çökecek gibi gibi.
Ebet geri geldim, ne var?

denizkızı

no sex :))

Hero of Darkroom

Firste; cem yılmaz abimize saygılar sevgiler.. o boşanan çiftin erkeğide azmış türk kızımıza kapak olsun diyim. ne diyim sinirlendim :)
haber gereksiz ben okuyorum seçmece..

Ebet hoşgeldin iyi yaptın.. kayıptın uzun süre...

aŞKolsun ; no drive o zaman : )