SlideShow

4

I've got the PoweR


Başlıktan dolayı kendimi Power Rangers gibi hissettim ama neyse..  Sokiym başlığa zaten. . Ezelden beridir başlıkları sevmem; yok şuna başlık koy buna başlık koy. Kompozisyon sınavlarında bile sırf başlık atmadım diye 20 puan eksik alırdımm.. Zaten hoca bana kıl olduğundan en iyi yazıma bile 40 verirken başlığı unutunca 20 falan alırdım o da maximum .
Yani sizin anlayacağınız öyle şatafatlı kelimelerle bol felsefeyle kompozisyon dersini geçemediğiniz.

Neyse konudan şaştım ben..

Bazen güçsüzleştiğimizi hissederiz ya ; işte geçen 1 aylık dönem o tür bir dönemdi benim için. Bugünlerde kendime geliyorum. Yine yalnızlığından güç alan Hero oluyorum.. Biraz dışarı açılmaya karar verdim ama bakalım.
Kadınlara olan güvenim azaldığından vazgeçtim; en azından artık çoğu için Hero değilde Dark olabilirim. Böylesi daha iyi olabilir ..

Hayatta en sevdiğim şey nedir biliyor musunuz ?
Karşınızdaki kişiyi ne kadar severseniz sevin bir hatası olduğunda veya tartıştığınızda 2 gün sonra gidip onu unuttuğunuzu söyleyin.  Bunun mümkün olmadığını bilecek kadar zekidir ama siz ne söylerseniz söyleyin ona inanmak zorunda kalacaktır.

Demek istediğim siz ne söylerseniz söyleyin karşınızda ki ona inanacak ve gerçeği hiçbirzaman bilemeyecek...


Son cümle gelsin;

Güneş açtı ; kemiklerimden çok organlarım ısınıyor, senin ısıtamadığın iç organlarım...

4 Sek Raki:

girl with the red balloon

sana ihtiyacım var

Hazel

güvenmek.

başından ne geçti bilmiyorum.
genelleme yapma ama.
hero yerine dark olmayı seçebilmek...
keşke benim de öyle bir şansım olsaydı.
ben her zaman safritik olarak kalacağım.
herkese güverneceğim.
ama yine de mutluyum, güvenmeyi denemezsem gerçekten güveneceğim kişiyi nasıl bulacağım?

absimisa

Donus biletli masum yaklasıyor.Kurallar var; yalnızlıgına demiri yanlıs yolda atarsan, ustunden agır agır kalabalık gecer. Neden ikna olmayı bekler ki insan ?

Hero of Darkroom

Görl; geldim geldim :)

Hazel; hep saf kalmak güzel bir şey kuzu.. inan bana yinede ucundan kirleniyoruz; maalesef..
son soru cümlene ithafen bi hikaye var onu paylaşacagım :)

Absimisa; bilmem , kendi sesini duymaktan bıkıp başka bir sese itaat etmek için belki.. Neden insan olmak için Tanrıya ihtiyaç duyar ki insan