SlideShow

1

Karşılaştırma...

Geçenlerde spor haberlerinde şöyle bir karşılaştırmaya görüp şok olmuştuk.
Semih ve Messi'nin istatistiksel karşılaştırması.
Messi her 46 dakikada bir golün altına imzasını atarken dünyada 1. ve ardından gelen 2. kişiyse 54 dakikada bir golün altına imzasını atan GENÇ Semih..
Aslında bu haber memleketime dair çok güzel bir özet haber..
İşin enteresan yanı en mutsuz toplum bizdeyken bardağa en dolu bakan medyada bizde.

Yakında beklediğim istatistikler :

En az alkol tüketen ülkelerin başında gelmek...
Mini etek satışının en az oldugu ülke olmak..
Tacizin en az tecavüzün en yüksek oldugu ülke olmak..
Pazar gününü tatil günü değil sevişme günü ilan edecek ilk ülke olmak ..
Adalet'in terazisinde kavun karpuz tartıp en kabzıman ülke olmak..


Gasp 30 yıldan başlıyor cinayet  5 yıl.. Burdan yola çıkarsak taciz 10 yıl tecavüz 20 yıl tecavüz edip öldürürseniz 5 yıldan başlıyordur..

Henüz alkol tasarısı üzerine pek düşünemedim ama alkol oranına göre bir düzenleme yapacağız..

Bir bira 50 tl.. Bir şişe rakı 1 yıldan başlayan hapis cezası..

Yani sevgiliyle bir şişe şarap içmenin cezası idam.. Double nikah şart azizim...

Neyse ben sizi düşündüm ve alternatif fikirlerle geldim..
Alkol yerine tiner kullanabilirsiniz. Ülkemizde çok yaygın ve bunun için herhangi bir sınırlama yok. Yaşınızında önemi yok.
Sevgili yerinede cansız manken öneriyoruz. Cezası daha az ama medyada daha çok yer bulabilme ihtimaliniz mevcut.
He diyorsanız ki ben doğuştan oyuncuyum buyrun meydan sizin.

Ayrıca değinmeden edemiyeceğim. 2B yasası.. Bütün 2B uçlu kalemler ve bütün vasfını yitirmemiş ormanlar girsin , nereye girsin kii !! 2B sınıflarıda giriversin ; bi an unuttum onlara haksızlık etmeyeyim dedim..

Hadi eyvallah...