SlideShow

4

Kayıp Ruhlar



Sevgili Laliş kendi kendisini yiyip bitiren soruyu bizede yöneltmiş, teşekkür ettim .. Ben açıkçası bu soruyu duyduğuma sevindim .. Çünkü bu konuda iki satır söyleyecek şeyim olduğuna inanıyorum..

Soru: Biz neden bu dünyaya geliyoruz ?

Bi çok nedeni olabilir diyerek çelişkili bir başlangıç yapmak istesemde bunu demeyeceğim.. Hepimiz birer parçayız mutlak birer  parça. Ha bunu böyle söylemek çok kolay. Ama bütüne bakmalı ..
Bir bitkinin yaprakları vardır yeşil ve renkli renkli çiçekleri vardır . Kök gövde ...
Bir insanın akyuvarları vardır.. Ya dünya bir insan biyolojisine sahipse .. Magma tabakası midesi ... Biz insanlar akyuvarları olsak ve bazılarımızda virüsler.. Dünyayı kurtarmak için bitmek bilmeyen bir savaş..
İçimizdeki akyuvarlarla virüslerin savaşıda bizi kurtarmak için değil mi ...
Mesela ben olsam olsam dili olurdum..
Düşünsenize dünyanın bir insan olduğunu , içine akıttığında göz yaşlarını yağmur yağıyor olurdu.. Ve Dünyanın tek kadını Güneş olurdu değil mi ...

Bu fantastik varsayımdan çıkıp biraz daha reele geleyim diyorum ama hayat zaten bir varsayım..  Ben varım varsayımı..
Ve hayat aslında komple bir ölüm .. Komple bir ölümde komple bir doğumdur.. Hayat değişimdir diyorlar ya .. Değişim ölümdür azizim.. Eskisi ölür yenisi doğar buna değişim denir.. Hergün değişiyoruz..
İnsanın sabitini bulması şart. Aslında tek amacımız ne olduğumuzu bulmak ama biz kendimize bir sürü dert çıkarmışız .. Para , okul , gelecek diye..
Neyse dert iyi birşey.. Hiç derdim olmasa kafayı yerdim heralde.. Düşünsenize bokunuza kadar herşey iyi.. Ama yinede birşeyler eksik ; hissedersiniz.. Eksiği bulamayacağınızdan bunu düşünerek kafayı yerdiniz..
Pek çok filozofun yada delinin hayatı böyle sonlanmıştır ..


Ve ben geleyim artık kısa ve öz cevabıma :

Siz cevapları arıyorsunuz , lakin bu yanlış.. Aramanız gereken sorulardır .. Ne zaman ki doğru soruyu buldunuz işte o zaman kendinize bir adım yaklaşmışsınız demektir.

İnsan neden en iyi kendini kandırır ? Neden insan en çok kendinde kaybolur ?
Sanırım bu yüzden hayattayız ..


İsteyen alsın yazsın tepe tepe kullansın...

4 Sek Raki:

.

"Ve Dünyanın tek kadını Güneş olurdu değil mi ..."

nein hanz, nein. ara ara venüs e yazar, marstan ayarı alır, satürne de daha uzak diye pas vermezdi.

"Siz cevapları arıyorsunuz , lakin bu yanlış.. Aramanız gereken sorulardır .. Ne zaman ki doğru soruyu buldunuz işte o zaman kendinize bir adım yaklaşmışsınız demektir."


kıralsın, reyizsin, hanzsın.

Hero of Darkroom

Kıralım tabiii (=

Ama Dünya'nın tek kadını güneş olurdu.. Onsuz yaşayamıyor nede olsa .. Venüsle Marsla ara ara bi elektriklenme olsada. Bu Venüsle Marsın aşifteliği :|

Hanzım . Greto

мєltєм

efendim mimlendiniz:) http://capulcuharitasi.blogspot.com/

Hero of Darkroom

Çok çok teşekkür ediyorum efenim hemen gözatıp miminize layık olmaya çalışıyorum : )