SlideShow

10

Ki'MiM' -Somutsal


Epeydir mim yazmadığımdan özledim sanırım mim yazmayı.. Çok sevgili Rory mimlemiş beni , burdan ona kucak dolusu sevgiler yolluyorum..

Mim konusu başlıktanda anlaşıldığı gibi birazcık somut.  Ama yazalım , belki biraz yorumlayarak soyutsallaştırabiliriz . .

Bu sorulu bir mim , o yüzden konu yerine sorulara geçiyorum..

1-) Kaç yaşındasınız ?

Şimdi ben 87 doğumluyum ama kendime 24 yaşında dedirtmem .. 24 diyenede bi hassittir çekerim. 23 yaşındayım. Tabi bu benim beden yaşım. Gel gelelim ailemden kimse hafıza kaybı yaşamadıysa bu gerçektir. Yada ne bileyim benim süper güçlerim veya süper değişik bi hastalığım yoksa beni kandırmıyorlardır diye düşünüyorum. Heralde 23 üm ben , bedenen. Ruh yaşıma gelirsek; Tecrübeli bir 18'lik yada Çocuksu bir 70'lik derim..

2-)İsminizin son harfi ne ?

"Rrrr" Öyle uzatamasanızda "R" işte .. Almanlar gırtlaktan konuştuğu için söyleyemiyor.. İsmimin sadece sonunda yok ortasındada var ,  o yüzden benim ismim almanyaya uygun bi isim değil .. Hoş ismim pek bilinmediği için memleketimdede 10. seferden sonra söyleyebilen dırzo arkadaşlar var .. Neyse R ulan işte..

3-)En sevdiğiniz renk ? 

Gece.. Gece rengini seviyorum ben. Gece rengi diyince aklınıza ne geliyor.. Şimdi hormonları havalanmış bi insanın aklına kırmızı , romantikliği tutmuş bi insanın aklına gece mavisi, aşk düşünen bi insanın aklına pembe , saf düşünenin aklına beyaz gelir.. Pür düşünürseniz gece rengine kavuşursunuz. Bu renkte siyahtır, gece tek renktir yani siyah.. Evet en sevdiğim renk SİYAH..

4-)Kilonuz kaç ?


Kilo bu yemekte durduğu gibi durmuyor ki.. Benim kilom epey değişken. Ama hiç öyle yağlı biri olmadım .. Aksine çok feci zayıflamış zamanlarım oldu. Genel yapımda öyle zaten. Fit olmak iyidir , tabiki sporla beraber.. Şu an 62 kiloyum. 1 haftada 6 kilo vermişliğim var o yüzden değişken ..

5-)Boyunuz kaç?  


Kendimi kısa hissediyorum.. Bu alman piçlerinin ve yeni neslin uzun olmasının bileşkesinden kaynaklanıyor.
1.83 üm .. Öyle sanıyorum. Tam bi bilgi yok .. Ama öyleyimdir kesin. Pentagon bunu araştırıyor..

6-)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ? 


İlk ve son. .Yeterince açıklayıcı heralde.. Şımarığım ben ; evet.. Siz söylemeden ben söyledim ve olası bi klişeden kurtardım sizi ;ohh..

7-)En sevdiğiniz şarkı ? 


Severken başka bi şarkı , sevişirken başka bi şarkı , kusarken başka bi şarkı , kavga ederken başka bi şarkı , sıçarken başka bi şarkı , işerken başka bi şarkı , halay çekerken başka bi şarkı .. Bu böyle uzayıp gider.. Bu ana ait bi şarkı seç deseniz olurdu belki ama 23 sene için bi şarkı seçmek olmaz heralde.. Mimi yaratanı bulun bana !

8-)Sigara kullanıyor musunuz ? 


Vallahi ben masumum .. Ben onu değil o beni kullanıyor.. Al diyor alıyorum, yak diyor yakıyorum , iç diyor içiyorum.. Şimdi paramı yiyor sonra beni zehirleyip mirasıma konacak..  Bana yalan söylediğini bile bile seviyorum ..

9-) Alkol ?


Bilmeyen yok.. Biz çok sıkı dostuz.. Herşeyimizi paylaşıyoruz. Alan memnun veren memnun takılıyoruz.. Yarasın koçuma..

10-)Sizce sarışın mı esmer mi ? (Soru daha önce geliyomuş aslında ama gözümden kaçmış)

Böyle somut şeylere takılmam. Bi bakmışsın sarışın bi bakmışsın esmer var yanımda.. İnsan olsun , sağlıklı olsun ; atın ölümü arpadan olsun diyenlerden değilim yani .. Tekrar söylüyorum mimi yaratanı bulun bana !
Hem kumralda severim ben.. Kumralın nesli mi tükendi.. Erkek çocuk yapamam artık bu cezayı ona veremem ..





          VS              


11-)Çayı fincandan mı içersiniz çay bardağından mı ? 


Bir erkeğe sorun ; kadını belinden mi kavrarsınız yoksa tutacağından mı diye.. Eminim küfreder size.. İnce belli çay bardağından şaşmam..

Hadi saygılar..

Mimlediklerim gelsin

Leon
Nikita Roxie
Elif Gezer
dif
vA-niLLa
Firste
Nida
Lütfücüğüm
Matruşka
aşkolsun :) 

10 Sek Raki:

Hazel

cevaplar süper eheh.
Hatılatmayayım diyorum ama, sen gidiyordun hani :p

Kuzum.
cevapların cidden çok hoş.
Benimkiler biraz fazla... uzun oldu sanırım :/

kendine iyi bak :)

dif

mimleyip nasıl bir sorumluluk altına soktun beni. nasıl gerildim şimdi, anlatamam.

ama cevapların çok eğlenceliymiş, iyi güldüm burada :D.

of çok gerildim :/.

Hero of Darkroom

Hazel; vallahi senden esinlendim .. yoksa dümdüz cevap verecektim. baktım kuzum çok eğlenceli hale getirmiş bu mimi bende öyle yapayım dedim : )

sorma gidecektim gidemedim.. sinriim geçti evde vaktim çoktu falan : ) bide bağlandım heralde bloga ..

sende kendine iyi bak kuzum : )

Dif ; iyidir sorumluluk .. öyle uzaktan taş atıp kaçan çocuklar gibi nereye kadar kaçabileceğini sandınn diff :p artık blacklistimdesin :D

eğlendirebildiysem ne mutlu : )

gerilme gerilme illa yazmak zorunda değilsin ama mahalle baskısı uygularım çok pis :p

Lütfücüğüm

eyvallah..
cevapladım ben.

Jove

heheh
güzeldi cevaplar.
bayabaya somutsal olmuş yani-.-

MaTRuŞKa

Wuu mimlenmişim :) Tşk ediyorum efendim. Cvplarınıda bayıldım. Sağol varol :p

Hero of Darkroom

Lütfücüğüm; eywallah . afiyet olsun (=

Jove; tşkr tşkr .. sorma kasıldım mimde (=

Matruşka ; piyuu mimlendin : ) rica ediyorum ve teşekkür ediyorum .. böyle kayıplara karışma bi daha (=

Yok

Senin içinde bir ruh hastası yoksa ben de Vaccinate değilim :)

Yok
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hero of Darkroom

vaccinate; niye yahuu bu yazının neresinden sezdin bu ruh hastalıgımı :D yok demiyorumda : )