SlideShow

9

Kucaktada Gideriz...

Günümüzde hepimiz gündüzleri haberleri televizyondan değilde internet gazetesi üzerinden alıyoruz ... İnternetin sağladığı önemli kolaylıklardan biri.. Ancak ülkemizin gazeteleri pekte iyi işler becerebiliyor diyemem. Zaten TV'deki Ana Haber bültenleri ne yapıyorsa gazetelerde bir kademe kötüsünü yapıyor ; buda gayet normal.
Farkındaysanız e-gazetelerde sürekli bir resim galerisi, videolarla falan karşılaşıyorsunuz. İlgi çekmek için kıyıya iliştirilmiş bir buluş, görenleri şaşırtan ilginç bir canlı  ve bir şeyin faydaları.. 

Evet bu birşeyin faydaları üzerine biraz durmak istiyorum . .Biliyorsunuz ki söylenene göre yediğimiz herşeyde kanserojen madde bulunmakta. Bunun doğruluk oranı yüksektir . Ama son günlerde şuda söylenmeye başladı ; neredeyse yediğimiz herşey kansere iyi geliyor. Tabi bu benim saptamam . Her gün gazetede bir başka şeyin kansere bile iyi geldiği söyleniyor. Hatta bir şeiyn o kadar çok faydası var ki say say bitmiyor. Ve tabi ben düşünmeden edemiyorum ; madem bunun bile bu kadar çok faydası var hergün neden bi sürü insan hastalıklardan ölüyor. 
Lakin bugün Sabah gazetesinde Simitin kansere bile iyi geldiğini yazmışlar. O zaman bizim insanımızda neredeyse hiç  kanser olmaması lazım.. Simit ayrandan az mı midemiz kurumuştur milletçe .. 



Günün efsane haberiyle devam etmek istiyorum.. Gururumuz otobüsçü şoföründen bahsediyorum. Gayet centilmen abimiz ayakta kalan bayanı kucağına oturtup otobüsü öyle sürmüş.
Otobüse binen bilir...  Ben kaç kere kucağa oturdum , saman altından otobüsün tacizine uğradım ; sayamadım.  İnsanların hayatını tehlikeye atarsanız , açığa alınmazsınız ; amma velakin bir bayanı kucağa oturtmak buna sebep olur. Hele bir erkeği oturtursanız sınırdışı bile olabilirsiniz .. 

Uzun atlama yapıp genele yaymak istiyorum bu olayı.. Memleketimi kucağa oturttular, azizim.. 
The United Arabic Emirates olmaya adım adım gidiyoruz. Çok fazla söyleyecek şeyim yok .. Çokta çakmam siyasetten , sevmemde. Ağzı olan konuşuyor modunda değilde, görüp okuyup öğrendiklerime mantığımla yaklaşıp öyle yorumlarım. 

-Ayırıcı yada Spoylırr yadaa Spoiler yada Uçağın fren kanadı ---
----Spoiler işte lan ----- 

Kitapta bulunan mikropları öldüren cihazı yapmışlar.. Afedersinde çokta pipime.. Çok okuyoruz ya bi onun mikrobu kalmıştı.. Keşke hepimiz kitap mikrobundan ölsek .. Nerde azizim.. Biz anca vurdumduymazlıktan ölürüz.. 

Tamam sustum ve gittim.. 

9 Sek Raki:

Yok

Hıı ne nasıl yani?
Otobüs şöforünün kucağına mı?
Sen de mi?
Ben mi yanlış okudum da bir tarafımdan sallıyorum :)

Ps:Gazete kepazeliğine katılmadığımı söyleyemem.

yamesin

Canim simit cekti-.-

yamesin

Agzim acik okuduum yaziyi-.-

Ama neden sasiriyorum ki..o kadar tuhaf olaylarla karsilasiyoruz ki bu durum pek de $ok etmemeli aslinda..

hemera-nyks

aman dikkat simit kansere iyi geldiği gibi kanserde yapabilir :) birde çin malı simit çıktı başımıza çin susamıyla üretiliyormuş ve halkın sağlığını ciddi derecede tehtid ediyormuş :)

ayrıca centilmen otobüs şoförü abimizi tebrik ettiğimiz gibi kucağa oturan ablamızıda ayrıca bir tebrik etmek lazım..-

Madam Dö Gonç

İnternet gazetelerinden de normal gazetelerden de sıkıldım artık. Çıplak hatun görmekten canıma doydum.Haber adına çok az şey ve taraflı yazı sayesinde neredeyse hiç bakasım gelmiyo şahsen benim.
Güzel konulara değinmişsin klavyene sağlık.

Hero of Darkroom

Vaccinate ; Mecazen yani :D oturmuş kadar olduk... o kadar kalabalıkta sıkış tıkış gidince kucağa oturmaktan bi farkı olmuyor :|

lahnet gazeteler

Hero of Darkroom

Rory; simiitt :)
bak böyle abuk subuk haberlerle şok etmeyi başarıyorlar amaçta bu sanırım ..

Hero of Darkroom

Hemera-nyks ; Bu çin simidi haberide asparagas olmasın. Sonuçta bizim ekonomizi sarsıyor bu çinin yaptığı herşey. Ama kimseninde çıkıp aç kalan insanımızı salladıgı yok. O yüzden ucuz olan ve bizim ekonomimizi tehdit eden herşeyi kötülüyorlar..

Et ucuzken ette şunlar var bunlar var at eti mat eti diyorlardı falan. Şimdi etin kilosu neredeyse 40 tl hiçbir kötü haber çıkmıyor,, hayret şaşırdım :)


Ablaya hörmetlerrr :)

Hero of Darkroom

Körebe; Sorma sağda solda çıplak hatun.. Bence aqp önderliğinde bu çıplak hatun olayıda yakında son bulur .. Heralde yapabilecekleri tek iyi şeyi yapmış olurlar böylece..

Teşekkür edeirm efenim..