SlideShow

4

Küçükkenee...

Çoğu şeyi küçükken öğreniriz yada küçükkene..
Ataol Behram abimizin dediği gibi "Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Birşey var " . Bir iki satır paylaşayım bari o şiirden.. He bu şiirin farklı biyeri vardır bende ; baba yadigarı.. Bizde yadigarlar çokta , sizin için anlamı var mı böyle şeylerin bilmiyorum..
Neyse vazgeçtim bütün şiiri bi post olarak paylaşacağım , öylesi daha uygun sanırım.. 


İnsanlara değer vermeyi küçükken öğrenmiştim.. Bana vurana iki kere vurmayıda küçükken.. Gel zaman git zaman artık uygulamalara geçmeye başlamıştım. . İki kere vurmuşluğum çoktur..
Neyse konu o değil.. 
Değer verdiğini söylemelisin.. Ama biliyoruz ki bu zamanlarda yaşamak bize göre değil..
Grup yorumunda bir şarkıda dediği gibi " Çılgın zamanlarda yaşamak bize düştü" bende bu cümlenin içinde yaşamak isterdim ama bize şu cümle geldi " Boktan zamanlarda yaşamak bize düştü" .. 

Bir insana seni seviyorum diyin, bir art niyet arar önce.. Sonra ne manada seviyorsun der .. Sevgidir arkadaş bu. İnsan kaç şekilde sevebilir ki .. Ya seversin ya sevmezsin..
Sonra acaba ne için böyle bişey dedi; vicdan azabı çekecek birşey mi yaptı benim arkamdan.. Benden ne tür bir çıkar sağlamak istiyor gibi düşüncelerede kapılır..
Paranoyaksınız, suçlamıyorum sizi..

Bide olayın tam tersi vardır.. Siz şimdi gidin birine küfür edin.. Normal konuştuğunuz değer vermediğiniz birine küfür edin.. O kimbilir ne umutlara kapılacaktır.. Bana küfür etti; demek ki seviyor.. Hatta ve hatta aşık diye düşünürsünüz..


Bir eşşeğin birde insanın sırtından kırbacı eksik etmeyeceksin ; teperler... 

4 Sek Raki:

Nida

bu yazi cok tanidik geldi bana..sana bu konular yüzünden bicak yedigimi sölesem inanir misin(:

kücükken ögrendigimiz seyler büyüdükce cakisiyor farkli duygularla..biz gercekleri cok geride biraktik artik,yüzlesmeye korkuyoruz..

Hero of Darkroom

inanırım tabi.. artık şaşırmıyorum hiçbirşeye.. keşke şaşırabilsem (=

insanları tanıdıkça çakışması normal değil mi ki.. hem korkutuyorlar bizi .. hani hayvan olmak istiyorum desem yalan olmaz.. insanlar gibi doğalarından şaşmıyorlar en azından...

MaTRuŞKa

Her yazından ayrı bir keyif alıp düşüncelere dalıyorum. Her yazında ayrı bir şaşırtıyorsun beni... Sakın yazmayı bırakma. Sevgiyle :) Seni seviyorum :D

Hero of Darkroom

Hep birlikte düşünüyorsak ne güzel .. Şaşırtmak iyi bişey mi ki :)
Böyle okuyanlar olduktan sonra bırakmam biraz zor..
Saygılar Sevgiler..
Bende seni seviyorum :D