SlideShow

8

Öyle istedi...


Geçmiş geçmiş diye uğraşmayın,
Aslında ne oraya aitim nede başka bir yere..
Orda yaşamış olmam ,
Oranın izlerini taşımamı gerektirmez..
Lakin gelecekte yüzünüzü güldürmeyebilir,
Çünkü ne kadar koşarsanız koşun,
Gelecek,
Geniş zaman kipinde kullansanız ,
Yine olmaz ;
Sahiplenemezsiniz..
Aitlik ekleri sadece cümlelere ait..
Görün
Ama bilmeyin..
Tanrı böyle istedi...

8 Sek Raki:

Hazel

tanrı böyle istedi demek...
ben anlamadım.Tanrı hiç bir yere ait olmamamızı sap gibi kalmamızı mı istiyor.
yoksa geçmişte yaşama, geleceğe bakarken anı unutma falan mı demek istiyor.

sanırım cevabımı buldum.
kuzucuğum, teşekkür ederim.

Hero of Darkroom

tanrı çok şey isityor diyecektim ama .. sen cevabını bulmuşsun kuzucuğum ne mutlu sana : ) öptüm seni güzel gözlerinden..

Nikita Roxie

Tanrı çok şey istiyor olabilir ama bizde çok şey istiyoruz.Geçmişin izlerini taşıyorsun,her zaman da taşıyacaksın.Nasıl kurtulunabilir ki geçmişten?!

Olmak yada olmamak senin elinde..;) :)

Hero of Darkroom

Herşeyi inkar et.. Geçmişte Tanrı gibidir.. İnandıkça izlerini taşırsın. Gelecekte öyle.. İnsanda çok şey istiyor.. Bize acı çektiren şeyler sadece inandığımız şeyler..

Vaccinate

Bir şey söylemiyorum artık.
Pisliksin :)

Hero of Darkroom

hüehe nerem pislik benim yahu :p
sen yastıgının altına saklıyosun dimi yazdıklarını asıl pislük sensin :)

Vaccinate

Evet ben onları yaşlanınca çıkarıp bol bol göbeğimi kaldıra kaldıra okuyup güleceğim :))
Ay göbeğim olursa vallahi intihar ederim :/

Hero of Darkroom

mühehe düşünemiyorum senin o halini.. böyle en bolundan entari türünde bir kıyafetle böbeeinin üzeirnden bakarsın yazılara (=
sen bize lazımsın izin yok :o