SlideShow

13

Özür Dilerim!

Özür dilerim hepinizden ! Şu an yazacağım ve hissedeceğim herşey için özür dilerim sizden !
Ben hayatımda uzun süre sonra bi kadına öyle çok değer verdim ki size anlatamam.. Anlatsamda anlamazsınız...
Ama bu kadının yaptıgı öyle büyük bir şerefsizlikti ki anlatılmaz..
Ben bu kadın ne yapsa bunları demezdim diye düşünüyordum... Taaa ki ; bana anlatması gerekenleri herkese anlatana kadar !

Şimdi hayatımdan siktirip gitsin..
Herkese anlatsın !

13 Sek Raki:

FiRSTe

napmış çok merak ettim, nolur anlat, sosyalleşmeye açım şu anda. Ha gerçi 'Bana yapılan serefsizliği öğrenmen seni nasıl sosyalleştirecek' diyebilirsin hakkındır. Ben olsam derdim. Ama çok merak ettim ya.
Ay aldattı mı? Yada seni paçavra gibi kullanıp attı mı? Ya da evlenme vaadiyle mi kandırdı?

Ay dalga geçmiyorum vallahi. Fakat insanlarla nasıl iletişim kuracağımı unuttum. Ayıp ettiysem affola

Mia Wallace

off ne oldu ki..

Laliş

İçinin nasıl acıdığını anlıyorum. Umarım çabuk geçer...

hayatbirkutuçikolatagibidiryeğeN!!

uzun süre ? yıllarını mı verdin ? aşık mı olmustun da bu kadar cok sinirlendin , bebek ? ayrıca kım ne yaparsa kendisine yapar .. boş ver demek cok basitce bir yaklasım fakat..boş bir ınsanmıs megerse..ici bosaltılmıs bir bedenmis sadece .. moralini yüksek tut ..tamam mı ?

Nida

iyisindir umarim..
böyle olma..

miss şizoid

anlattığına kızıyorsun ama emin ol orada anlatması, senin onu orda okumandan daha zor.
onun yanında olmayacaksan da bir süre hiçbir şey yapma, sakinleş.

Hero of Darkroom

Firste; moralimi düzeltmeye çalıştığının farkıdnayım... Heralde blogu kapatamassam sizin yüzünüzden kapatamam : )
Paçavra gibi kullanılmış olmam en doğrusu olur sanırım (=
Gerçi yakışır bana kullanılmışlık..
Ne lan o 0 olunur mu şimdi 2 .el daha karizmatikim... Siktir:|

Hero of Darkroom

Mia; düüt düüüt yaptılar miacım...

Laliş; geçmez uzun bi süre... Neyse yalnızlık maratonları başlasın..

Hero of Darkroom

Eylül sıcağı; Yıllarımı vermedim belki ama bir dakikayı bir yıldan ayıran ne ki zaten... Aşık olmuştum yada aşık olmaya ramak kalmıştım.. Ama çok sevmiştim.. İnsan çok sevdigini söylerken utanmamalı ... Ki ben şuan utanıyorum sanırım...
Egom ağır basıyor..
Moral? Bulursam yüksek tutarım...

Hero of Darkroom

Nida ; sen beni iyi bilirsin kendinden pay biçerek yani : )
böyle olmamaya çalışacağım..
duruma uygun film tavsiyen var mı (=
see youu

Hero of Darkroom

Miss Şizoid ; daha mı zor ? Miss Şizoid.. Şimdi şöyle düşün.. Sevgilimle aramda soruna neden olan birşeyi maille anlatmaya kalkışıyorum çünkü yüzyüze anlatamıyorum..
Ve maille yazıyorum .. Beni affetmesi yada anlaması için yazıyorum...
Bu yazdıklarımı başka bi yere copy paste yapmak mı zor ?

afedersinde saçmalama ...

şuan sakinleştim.. onun yanında olamayacağım değil bu saatten sonra olmayacağım..

Ruhumun Cesareti

bir insana gereğinden fazla değer verirsen değer kaybeden oluyorsun

Hero of Darkroom

sanırım öyle.. ama varsın olsun değer kaybeden biz olalım :)
kendime kızgınım sadece.. alkollü ve sinirliyken kötü şeyler söylediğim için.. insanın canı acıdımı kötü şeyler söylüyor...
:|