SlideShow

10

Regl




Parmağım, yolunu bulan su gibi buluyordu bedeninde ki tüm adresleri...
Nefessiz kalışımın kaçıncı saatiydi kimbilir , 
Ve bu süreyi ölçecek teknoloji henüz gelişmemişti, 
Seni düşünürken ki,
Atan kalbimin ritmini ölçebilecek bir şeyin gelişmediği gibi... 
Araladığında bıçak iki göğsümün arasını,
Regl kanıydı dökülen...
Döllenmemiş bir kalbin , 
Kendini parçalamasından başka bir şey değildi bu ... 
Sen gelmeden önce, 
Her sevişme 
İntihardı benim için... 

10 Sek Raki:

Yok

Başlığa bakınca dedim ne oluyor, erkeklere ettiğim beddualar gerçek mi oldu, "Berk regl sancısı falan mı çekiyor abi eğer öyleyse yazıktır iyi adamdır ona dokunmasın dualar"
Neyse ki alakası yokmuş:)
Şiire yorum yapacaktım ama öyle perişan haldeyim ki akşam dönünce yaparım artık
Saygılar
Sevgiler
Bilumum bunlardan ne varsa:)

Adsız

yorum yapmak istedim de, söyleyecek söz yok.. Çok güzel olmuş gerçekten.

denizkızı

regl zamanlarını ıyı kollamak lazım zira her sevişme , bir gunah dogurur ...Allah korusun :)) saygılar efem :)

Hero of Darkroom

Vaccinate; ühehe sen beddua ettiysen kesin regl geçiren erkekler vardır etrafta .. hepsi basur olmuştur kesin (=
peki efenim dikkat ediniz kendininize ..
bendende saygılar sevgiler.. Ve truman show'da ki Jim carrey Repliğinden..

Hero of Darkroom

Eliff; :: pek teşekkür : )

Hero of Darkroom

Aşkolsun ; her sevişme bir günah mı doğurur yoksa her günah bir sevişmemidir :) saygılar sagyılar (=

FiRSTe

Sen gelmeden önce,
Her sevişme
İntihardı benim için...

!!!! Susmak susmak susmak bu 3 mısra sonunda sadece

! ! !

Hero of Darkroom

bu beğendim demek oluyor galiba ... müsait bi yerde şımarıcam şimdi ::

Devil Şizo

Ne diyeceğimi bilemedim. Ve neden daha önce görmedim diye de kendime kızdım. Çok güzel çok anlamlı ama anlatılamayacak bir şiir olmuş. Bravo :)

Hero of Darkroom

çok teşekkür ettim şizofrenik