SlideShow

5

Serbest Düşüş


Çığlıklarımla süslerken geceleri, 
İçimden bir sokak tuttum ,
Sonsuz yol vardı sana giden... 
Doğruyla yanlışı ayırt etmeden,
İki nokta düşündüm birleşen .. 
Sana dair herşey,
Serbest düşüştü kalbimde...
Ve düşünce ölünür ya ,
Aksine doğuluyormuş 
Düşülen sen olunca... 

5 Sek Raki:

Nida

aman dikkat..
o'nun sinirlari disina cikmaya gelmez,fena cakilir yere..(:

Yok

Vallahi sen böyle şiir yazınca ben çatlıyorum burada. Her haltı yapabiliyor olup deli gibi sevdiğim şiiri yazamıyor olmak çok gülünç ve saçma geliyor. Çelişkili bir durum:)
Her neyse sen yazmaya devam et ben okuyayım öyle geçinip gidelim :)

Hero of Darkroom

Nida ; hızlı bir çakılış en iyisi heralde : )

Vaccinate; (= belki vakti gelmemiştir.. Hani bazen birşeylerin tamda zamanı olur ya ; seninde yazman için yeni bir dönem açılacaktır kimbilir ..
Peki şimdilik böyle yapalım ama bende bazen yazamıyorum hiç : )

Yok

Kafana silah dayarım, bak nasıl bir tarafın tutuşunca yazıyorsun:)
Tabii içten gelmesi tercihimdir ama olsun şiir şiirdir :)

Hero of Darkroom

buradan çıkardığım sonuç : zorlada güzellik gayet oluyormuş (=