SlideShow

1

Sevgili Pilok...

Normalde ben sana sevgili pilok falan demem o yüzden kıymetimi bil.. Aslında yine demiycektimde biraz sinirim geçsin diye dedim.

Ben bugün içmedim lan. İçmemek için uzun uğraşlar verdim.. Gerçi ev hayatımı risklere attımda neyse..

Öyle kafama göre yazacağım bu yazıda. Konu yok hiçbişey yok...
Herşeye değinebilirim..
Yazmak için 12 dakikam var .. Fırında pizza bekliyor.. Evet bu saatte yiyeceğim ; benim için rutin birşey..

Moralim bozuk , cereyan kesik , hele birde sen yoksun ya çok yazık.. Gerçekten yazık..

Birde pilokta ilişkilerini betimleyen herkes şu şekilde yazıyor : " Of ne biçim güzel bir kız , piret pitt kıvamında çocuk , o mayy gott tarzında bir erkek ,, inanollmmazz yakuşuklu , çok seksii kızdıı "
falan filan..
Böyle benim gibi okuduklarınızı kafanızda canlandıran tiplerdenseniz beyniniz şaşıyor .. Ne oluyor lan diyorsunuz ; Herkes awesome hacı. WTF .. Yani benim anladığım blog aleminin yüzde 69 u kolpaçino .. Yinede okumayı seviyoruz..
Şimdi kimse bıdı bıdı yapmasın. Okuyan insanın eleştirme hakkıda gayet var ..

Özeleştiri olaraksa şunu sunayım : Ne lan bu caf caflı kelimeler.. Sanki 100 yaşındayımda böyle öğüt verir gibi konuşuyorum..

Farzı misal hayatınızda biri var .. Şimdi yazsanız onu düşündüğünüzü anlayacak .. Yazmasanız düşünmediğinizi sanacak .. Ne yaparsınız acaba..  Bırakalım düşünmediğimizi mi düşünsün hangisini düşünmesini istersiniz ? Bu arada ona kızgın ve kırgınsınız..Hadi yorun kafayı..

Evet cıvık yazıyorum şuan.. Gerçi yazarken ki surat ifadem gayet ciddi . Ama cıvık formatta yazmassam dökülebilirm ve buna gerek yok..

Hem sakallarım yok hemde sen yoksun.. İkisi birden ağır geliyor..

1 Sek Raki:

FiRSTe

benim öle sevgilim yazsam okuyacak derdim yok çünkü okumuyor zaten lol
he bu arada ben heidi klum oda kim olsun george clooney olsun..Öle yani en güzel biziz falan, ona göre yap yorumlarını yani :)