SlideShow

7

Ve Gece..

Gece indiği zaman,
Ateş yolcusunun kalbine,
Dumanlar çıkar,
Tanrının vapurundan..
Yeterince mavi değilsede,
Denizdir bu ; bir insan denizi ...
Ve bir dervişin gözleri,
Anlatmaya çalışır, 
Boğulmakta,
Bir meseledir...
Yüzebilmek değildir yani ... 
Boğulmayı bilmeyen,
Sevmeyi bilemez... 
Ve susar Tanrılar...
Sevgide böyledir işte, 
Önce Tanrılar 
Sonra Tanrı...
Ve gece ,
İner kalbine...  

7 Sek Raki:

Yok

Seninle bir görüşelim.
Ciddiyim bir ara görüşelim
Sen beni deli etmeye uğraşıyorsun anlaşıldı
Bana da öğret şiir yazmayı be adam!

Hero of Darkroom

Elif ; her sevmek sevmek midir derim ancak ...

Vaccinate ; Görüşelim görüşelim :korkanyüzhareketlerininhepsibirden:
Hühehe
Efenim ..Hemen öğretiyorum şimdi şuan..
Kendine kulak ver.. Soyutlan .. Neyle vakit geçiriyorsan onlarla vakit geçirme..

denizkızı

wauuww bebekten şiir yazma kurallarııııııııııı !!:))

Hero of Darkroom

yok efenim olur mu öyle şeyy :: biz kim köpe oluyoruzda şiir yazmayı öğretemye kalkıyoruzz öhömm :) ben sadece nasıl yazdıgımı açıkladım :D

Hero of Darkroom

üzerine ekleyecek bişey bulamadım :)

Miyuki

içindekiler ilginçmiş, başarılar :)

Hero of Darkroom

teşekkürler miyuki ama başarılı olabileceğimi pek sanmıyorum.. bu bir kayboluş hikayesi :)