SlideShow

10

Almanyada Üniversite..

Ulan ben bu kadar karmaşık çorbaşık bir üniversite sistemi görmedim. Ders kaydı diye birşey zaten yok. Kafana göre almak istediğin dersleri alıyorsun ve bir siteden derse kendini ekliyorsun olay bitmiştir. Sonra derse girdin girmedin çokta önemli değil. Ödevleri yapsan yeter.
Neyse her işlem için farklı farklı siteler mevcut.
Sınav kayıt içinde başka bir siteden giriyorsun ve tan numarası pin numarası okul numarası gibi zımbırtılarla sınavlara kayıt olabiliyorsun.
Ölme eşşeğim ölme gibisinden işler.
Neyse ben 3 ders alıyordum 1 dersin sınavına kayıt olamamıştım. Geçenlerde 2 dersin 4 sınavına kayıt oldum .
24 ve 25 şubatta sınavlarım vardı.
Ulan sınavlar kaybolmuş.. 4 ve  5 nisandakiler duruyor..
Bu dönemi ders geçemeden bitiricez anlaşıldı ..
Ne sikindrik iştir bu arkadaş. Sıçayım alman sistemine.
Tek tesellim İstanbulda bitirdiğim üniversitenin trankripsiyonunu burada tercüme ettirip üniversiteye sunup derslerimi saydırabilmek. 5-6 ders saysalar , oh 2 dönemde biter üniversite.

Hadi hep beraber duaya sonrada namaza..

10 Sek Raki:

FiRSTe

sen bi gelde bizim ünide derse kayıt olmaya calış bakalım. Orda ne güzel herşey senin kontrolunde, yok kota dolmuş yok danışman kabul etmemiş, yok danışman geç bakmış, danısman reddetmiş ders secimlerini sebepsiz. OHh ne güzel herşeyi kendin yapıosun, başkasının kontrolunde değil senin derslerin..
Sus şikayet etme otur oturduğun yerde, kızdırma beni.!(ünlem)

Hero of Darkroom

susa da tık koymuşsun :)
susiym mi nasıl susiym ki.. bir mail bile atmadın perşembe günü olacak sınavı bu sabah 10 a almışlar şimdi haberim oldu. hergün internetten sınavı mı takip etcez ki :| tamam bizim ünilerde insanlar ipne biraz

FiRSTe

edicen tabi takip, 5 snlik iş o dediğin, biz hem onu yapıoruz hemde insanlarla uğraşıoruz 1 ders almak için bilmemkaç kişiyi ikna etmeye calışıoruz. Basarım sus'a tabi, üstüme gelme bi daha basarım..şımarık nolcak
hiho

.

ne karışık sistem o yaaa, ben olsam sancıdan ağrıdan geberdiydim lan halloldu mu lan yapabildim mi diye. sen gene raad insansın hanz :D

Larien

sıfatların süper bkz.sikindrik :D bütün ünilerde var bi bozukluk demek, istanbulun göbeendeki ünimizde bile kayıt dönemi çilesi var :D

Hero of Darkroom

Firste; hihocu hihocu.. apicim sınava 5 gün kala tarih mi değişirmiş bide önceye alıyolar sonraya alsalar neyse :| patladı yani..
biliyoz biliyoz türkiyede az hoca üretimli kitap almadık , çakıştı çakışmadı derdide var :- hepimizin işi zor . gelicem üstüne rap rap rap :|

Hero of Darkroom

xavi; ohoo ben sancıya bağışıklık kazandım , yoksa pekte raat bi adam sayılmam..
üstümdeki doğuştan şanssızlığı sayarsak her işin ardından " Ulan kesin bi bokluk çıkar " diyorum ve uykusuz gecelre geçiriyorum. Nitekim ne yaparsam yapayım bir bokluk çıkıyor. Homer Simpson gibi o ablak surat ifadesiylee "DonT" diyorum :|

Hero of Darkroom

Larien ; epeydir fazlaca türkçe konuşmadığımdan diğer sıfatlarım zaman aşımına uğradı hatırladıkça paylaşacağım : )
ne boksa üni.. ben bilgisayar okuyup çiftçi olcam belki..
belki filmci olcamm .. yada belki mucit olurum çokta üni diyorum : |

Büşra Bayram

Kolay gelsin ne diyelim :)

Hero of Darkroom

teşekkürler efenim : )