SlideShow

10

Bombok..

Evet an itibariyle herşey bombok ..
Moral 0 .
Sınava kayıt yaptırabilmek için alıştırma dersine kayıt yaptırmak gerekiyormuş geçen hafta. Tabi ben yanlış anlayıp kayıt yaptırmadığımdan giremiyorum.. Böyle işin ben amk.

Yalnızlığım tavan yapmış durumda. Sanki ölsem yanımda kendim bile olamayacakmışım gibi bir yalnızlık..

Kafamda karışık üstelik..

Hiçbirşey yapasım yok.
Ve şuan beynim zonkluyor. Bu nasıl bir baş ağrısı..
Güle güle hayat.
Hoşgeldin yatak...

10 Sek Raki:

denizkızı

rüyam cok manidar vallai billahi .artık sen yor ..

gordugum rüyada mutsuzum dedin bebek .. sonra iki sayfa biseyler yazılı bi kagıt gibi bisey gordum.kahretsin! hatırlayamıyorum , ne yazılıydı ? sonra masmavi bir gokyüzü gordum ..ama cok koyu .bu bir fotograftı ama.o yazıların üstünde vardı fotograf.bisey daha dedin kendinle alakalı ama bunu solemıycem ...

hayır olsun insallah .. iste ben de ondan dolayı iyi misin dedim.. iyi ol.

sevgilerimle yegen ..


:)

Adsız

aynı hisler.bi şekil kurtulmak şart.ama nasıl?of.

Laliş

pşşşt bana bak kendine gel. Yeter bu kadar kendine eziyet ettiğin...

Hayat devam ediyorsa sen de onunla beraber kaldığın yerden devam edeceksin, başka şansın yok. Kaybettiğin onca güzel ana değmez.

.

ölsen yanında kendin bile olamayacakmışcasına yalnızlık.


pek sevdim. sınav olayına da üzüldüm. pisler, insan bi uyarır eder.

Hero of Darkroom

dayıı; rüyalar tersine çıkar diyip demek ki mutlu olucakmışım diyorum :p
vay kağıt mağıt iş sözleşmesine yoruyorum bu kağıdı :D
kendim hakkında ne söyledimm iyice merak ettim şimdi : )
hayır olsun diyelim
ama kötüye bişey olmaz dimi

sevgiler dayı : )

Hero of Darkroom

akşın ; yattım kalktım şimdi biraz daha iyi hissediyorum.. : ) tavsiye ediyorum

Hero of Darkroom

Laliş ; peki efendim.. geldim kendime :)
ama hala ufak bi kızgınım kendicazıma

Hero of Darkroom

gretyyy bak onu bende beğendim.. evet maille uyarmışlar sağolsunlar.. bende çok mail dost canlısı bi insan değilim açıkçası (=

yamesin

Iyi uykular:*

Hero of Darkroom

sanadaa rory :*