SlideShow

5

Fack to the Future

İki gündür hiçbişey yazmadığımın farkına vardım az önce.
Evet bildiniz traş oldum. Ben sakallarım olmayınca pek güzel şeyler yazamıyorum. Banada ilginç geldi .
Hayat aynen devam ediyor. Okul tatilde olduğundan bütün gün evde pinekliyorum.
Dün gece 90. dakikada Bayern Münih  attığı golle inter milanı 1 -0 yenmiş oldu. E tabi bunun üstüne bira içilmez mi içilir.. Bir kaç bira götürdükten sonra her zaman ki gibi renk ziyaretine doğru yol almak için hazırlandık..
Gittiğimiz yerde bira fondipleyecektik ama birde ne görelim parti var. Normalde giriş 15 euro olmasına rağmen biz beleşten girmiş bulunduk.
Beleş içkide olunca yemede yanında yat partisinden oldu bu . Bi kaç saat sohbet içki falan derken bizim ufaklık sarhoş oldu eve gidelim falan dedi.
Eve doğru yola attık kendimizi.. Heralde 2 km lik bir mesafe var . . Kafalar epey bi güzel.
Bizim eleman demez mi hadi eve kadar joggin yapalım diye..
Ulan Hero senin neyine joggin; birde sarhoş kafayla..
Popomda solungaç çıktı arkadaş... Evrim teoriside böylece tamamlanmış oldu ..
Bu evrim teorisiyle ilgili düşüncelerimide başka bi postta açık seçik yazacağım .. Comin soon.

Neyse nerde kalmıştık , heh evin kapısını gördüğümde içimdeki hayvan sevinç çığlıkları atmaya başladı.. Zor bela kapıyı açtıktan sonra merdivene 1.80 uzandım.. Yaklaşık bi 10 dakika merdivende nirvanaya ulaştım ; daha doğrusu midemde çalkalanan bilmem kaç litre bira ulaştı nirvanaya..

Neyse lan sonra bi bok yapmadım.. Netten biraz 3 top oynayıp ayıldıktan sonra attım kendimi yatağa...

Bu arada iş buldum... Kötülükleri temizleyen Kahraman olucam.. Evet Bulaşıkçılık işi buldum ..
Geçici tabi , 1 ay falan çalıştıktan sonra kısmetse barmenlik yada garsonluk yapmaya başlıycam.. .
Money is money ...

5 Sek Raki:

Mia Wallace

aslında sakalların yokken yazamamanı anlıyorum niyeyse. hem iş için sevindim. olsun 1 ay sonra başka bir iş bakarsın

Hero of Darkroom

valla o niyeyseyi bende merak ettim : )
ben bile zor anladım çünkü (=
teşekkür ederim, iş iştir yahu.. burada insanlarda iş kompleksi yok.. iş statüsüyle değilde kişilikle ölçülüyor herkes...

yamesin

mimlendiniz efenim.

Tinkerbell

En iyi şeflerin ve yorumcuların bulaşıkçılıktan geldiğini hatırlayarak girdiğin işe sıkısıkı sarıl derim:)

Hero of Darkroom

rory; teşekkürler efenimm..

Tinkerbell ; hmm hmm o zaman shakespeare gibi olmak isteyenlerde temizcilik mi yapsın :P : )

sımsıkı sarılayım hatta büyüyünce bulaşıkçı olcam ben :D