SlideShow

24

İnkar...

Bugün hayatın iki yüzlülüğünü anlatmak istedi canım ...
Yataktan yeni kalktım..
Hayatın bir yüzü bana güneş açarken bir yüzü sırtını dönmüştü...
Neyse aslında ben insanlardan bahsedeceğim..
Hani şu tek kötü birşeyde bütün iyi şeyleri silen insanlardan..

Herhangi biryerde bişeyler paylaşırsınız ve bir gün herşey bitince anında silerler.. Oysa ne kadar acizler değil mi ..

Tek bir kötü şeyde herşey tersine döner mesela. Papatya fikrini değiştirir ve daha nice şeyler.

Ben insanların karaktersizliklerine hayran kalmaya başladım. He yeri geliyor bende karaktersizleşiyorum.
Ama insanın dobrası güzeldir, sırtından bıçaklayanı değil . Kim bilir kaç saçma kişiye güveniyoruz...

Bugün başlarda çok canım sıkılmamıştı bu olaya ama az önce sıkıldı. Kendime çok kızdım.
İlk defa bu kadar kızdım sanırım. Çünkü benimle onun arasında geçen hoş bi konuşmayı silmiş olması herşeyi açıklar oldu.
Neyse o kendine konuşacak yeni bir insan bulur zaten . O yüzden onun için üzülmüyorum. Kendinide bulur birgün.

Bugün anladım ki , insanlara bir yudum su bile vermeyeceksin seni tükrüklerinde boğarlar...
Ve kadınlar için olan mutlak gerçeği tabi ki Nietzsche söylemiş ...



Kadınların yanına mı gidiyorsun? Kamçıyı unutma.
Nietzsche

24 Sek Raki:

FiRSTe

Nietzsche favori insandır benim için. İdol falan o derece. Abartıp şiirlerini orjinal dilinden bile okuyup anlamaya çalışmışlıgım vardır.
Fakat bu aforizmasını kullanman hiç hoşuma gitmedi. Olmadı bu çocuk. Üzüldüm bunları düşündün die. Ama unutmaki sana bunların tersini düşündürtecek bir kadında çıkacak karşına.
Hem ayrıca aynı adam;
'Tanrı ve insanları deneme' de demiştir.
Hepimiz yaşıoruz hayalkırıklıkları. Hepimiz suya düşürüoruz birilerinin bir yerlerde hayallerini.
1 kadın yada geçmişindeki butun kadınlar yüzünden inanmayı bırakma.
Yaşananları silmek nasıl bir basitlikse, vazgeçmekte basitlik bana göre.

Al sana uzun zamandır ciddi yorum yapmıodum.
Nanik!

FiRSTe

O aforizmayı yazmamdaki amaç ise suydu,
İnsanların sana verebilceğinden fazlasını bekleme insanlardan. Sen yapabiliorsun die onlardan da bekleme. Kendini soktuğun sınavlara, onları sokmaya çalışma.

En azından o lafın bende uyandırdığı duygular bunlar.
Herkes için öle olmak zorunda diil tabiki.

Al buda 2. cidi yorumum.
Nanik!

Hero of Darkroom

Nanik bak bu içimi ısıttı işte : )

Nietzsche benim içinde bambaşka bişeydir, anlatılmaz..
Ben duruma uygun bir Nietzsche sözü seçtim.
Gerçektende uygundu ..

Hayallerimi benden başkası kıramaz ...
Olmaz yani ..
Geçmişteki kadınlarla yaşanmışlıklar göze alırım ben ..
Hayatta herşey bir kazançtır diyen bir insanım bazen. Tecrübe.

Ve vazgeçmek konusu. İşte benim obsesif olduğum mevzu. Vazgeçince kendimi kötü hissediyorum. Vazgeçmemem lazım diye uğraşıp duruyorum ..Ve ben bunu yıllarca yapabiliyorum.
Ama kendim için sanırım .
Bu birinci ciddi yorumuna cevap Çift Elli Nanikk : )

Hero of Darkroom

Kimseyi bir sınava soktuğum yok aslında.. İnsanlardan yapabilcekleri kadarını bekliyorum. Ama insanlar biraz aciz .. Malesef böyle..
İçinde bulunduğumuz yüzyılda karakter bekliyorum .. Yanlış yapıyorum ..
Nonik

FiRSTe

kankit dur ben ıslanmışım, kurulanıp geliorum ;)
nonik iimiş çalarım :)

Hero of Darkroom

temam kurulan gel .. bende yimegimi yiyim.. paylaşcam post olarak ne yaptıgımı :D iyidir nonikk

FiRSTe

2 ciddi şey yazdım sende adam yerine koydun cvp verdin die şımardım (huyum kurusun :PpP) sabaha kadar geyik yapabilirem şimdi lakin çok uykum var, ayrıcam yimek diince acıktım(hain!) bide bitirme projeme başlamam lazım. ha bide 60 sayfa Network(anladın saydım ben) çalışmam lazım. Of lan of.
Nietzsche gelsin çay içelim istedim bide.

Hero of Darkroom

öhöm öhöm.. bugün kendimi o kadar işe yaramaz hissediyodum ki .. seni şımartabilmiş olmama bile şımardım yani düşün :P (=
lakin uyku dediğin nedir ki.. 21. yüzyıl sevgilileri gibi bir gelir bir gider : )

60 sayfa network müü o da ne kii.. Ağ iletişim sistemleri mi yoksa direk ezber network dersi mi ikiside ıyk ..

Nietzsche gelemez ama çay yaparsan hmm hmm papatya çayı.. O zaman
ben gelir
Ben bu kulakların ağzı değilim der.
Çayımı içer ve giderim : )

FiRSTe

Data Comminication System and Network diye geçio dersin adı. sanırım senin dediklerinin toplamı. daha ilk ders sonunda böyle bir sayfa sayısı karşıma çıktı. Çok nays!

Bende lenslerimi çıkartınca daha az duyuyorum. Hem göremiorum hem duyamıorum. Nasıl bir duyu organları mevzusudur hala çözemedim. Ağız kulak diince bunu söylemek istedim.

Ben bu kulakların gözleri değilim. Hatta abartıyım, Bu ten, vücuduma ait değil.
İyi şiir olur nan bundan
hiho

Hero of Darkroom

her hiho diyişinde gülüyorum nan fareler gibi koşullu şartlanma mı yaşıyorum nedir çözemedim..

sanırım lensin sende fiziksel etkiden çok psikolojik etkisi var..

data connection vuhuu touch falan var mı .. yada ne biliym list mist kodları ( =
yoksa direk kodsuz fintovs üzerinden network bağlantısından data connection mı takılıyorsunuz .. oda olmaz ki .. serverlerın çoğu unix. neyse bilgisayarların hepsine fiş takiym :|

nays nays..

harbi iyi şiir olurmuş bundan..

bu ten bana ait değil,
Dokunduklarına benzetme,
Bu ruh sana ait değil...
Boşuna bakmasın gözlerin,
Bu gözler bize ait değil...

:|

FiRSTe

Neblim ya söylediklerin şuanda bana bişi ifade etmedi acıkcası 2 saat ders işledik sadece daha ama kod kısmıda var. Proje falan yapıoruz.Torrent, msn gibimsi şeyler oluo genelde projeler.



Ohaaa şiire bayıldım bayıldım bayıldım.2 dakkikada nası cıkardın.Kitap çıkartsan, kutsal kitabım olabilir. Affına sıgınaraktan devam ettirmeye çalışıyım.

Seveceğime inanma,
Bu kalp benim değil.
Hemen inanma,
Bu sözler ben değil.
Fotoğraflarla avutma kendini
Anılar bizim değil

Hero of Darkroom

hmm o zaman dersler gittikçe genişleyecek yandın desene..
oo projeler güzelmiş. aslında üniversiteler sadece proje bazlı olsa daha verimli olur...

:: çok sevindim ve şımardım şimdi ..
affıma sığınarak mı duymamış oliym efenim sizde ki cevherler gizli bizimkisi orta malı : )

çokta hoş olmuş bende izin isteyerek devam ediyorum o zaman...

Yarını boşver,
Bir gelecek varsada,
Bize değil...
Susmasın dudakların,
Susamış olsamda,
Bu dudaklar bizim değil...

FiRSTe

Ortaklaşa bir şiir çıkar bence ben bunu pilokta paylaşırım bak uyarıorum. telif haklarına olan saygım sonsuz tabikide :)
dewam etmeye çalışsın bakalım.

Kurulama saçlarını boşuna
Islandığın yağmurlar
Gökten değil.
Ayılmaya uğraşma yok yere
Zihnindeki şarhoşluk
Şaraptan değil.

Hero of Darkroom

bencede çıkar çıakr : ) o zaman iki pilokta birden yayınlanmış ilk yazı ünvanını kazanır bu yazı :)

Bir kadeh kalbime batmış,
Korkma ,
Ellerin kanda değil..
Yine üzerimde geçmiş,
Yıllanmışlığım var..
Senden değil...

FiRSTe

Oley evet ama nerde durmamız gerektiğini bilemedim. Uzadıkça uzar gibi. Sen daha tecrübelisin sen dur de.

Duman var yüreğimde
Ateşi senden değil.
Sayıkladığım isim
Alınma senin değil.
Karanlık kırgınlığım
Merak etme sen değil.

Hero of Darkroom

o zaman son cümleyi koyuyorum beğenmezsen değiştiririz : )

Ve aslında bir biz var,
Bu dünyada değil...

FiRSTe

Haşa son cümle tam bitirmiş olayı, bana susmak düşer. Ama sırf begendiğimden. Paylaşıorum bak :))

Hero of Darkroom

estağfurullah olur mu öyle şey: )
paylaş tabii.. bende paylaşiym mi ?

FiRSTe

piloguna uygun görürsen. Başım öne eğik yanaklarım kızarmış mode on :)

Hero of Darkroom

layık görmek miii onur duyarım efenim : ) şiirin adı ne olacak peki

FiRSTe

Ay ben başlık atmadan paylaştım. İnkar adı altında yazdık. e o zaman İnkar olsun. Uygun mudur begenmediysen başka bişi buluruz :)

Hero of Darkroom

uygundur efenim siz öyle uygun görrsünüzde uygun olmaz mı : )

FiRSTe

O zaman hemen editliorum :) Hihi çok mutluyum ben hihi
bu arada ilk yorumumuzu da aldık haberin olsun :)

Hero of Darkroom

hiho çok heyecanlandım :.d
vay ilk yorum he çok hızlı : )