SlideShow

4

İnsanlık, aşağılık bir duygu... / Never Let Me Go

İnsan olmaktan tiksindiğim günlerden biri bugün.. Kendimin insan halinden tiksindim .. Nedir lan bu, her boka ihtiyaç duyan bir bedene hapsolmuşluğumuz yetmiyormuş gibi beynimiz hastalıklı paranoyalarla sarılmış.
Yok arkadaş yok olmayacak böyle.
Şeytan diyor ki bir seri katil ol ve seçmece olarak kurtar insanları ve tabi kendini ...
Kuş olsaydım mesela abuk subuk ötseydim etrafta ; oh mis...

Ne değer biliyoruz nede başka birşey..
Herşey gereksiz gelmeye başladı . Bilim adamları insanları kurtarmak için uğraşıyorlar. Düşünüyorumda hangi insanları ; ulan bu insanlar sıçtığını temizlemiyor.. Neyini kurtaracaksın..

Geçende bir film izledim ..

Never Let Me Go - Asla beni bırakma

Organ nakli için klonlanmış 3 kişinin kısa hayatını anlatıyor. 26-28 civarı yaşlarda öleceklerini bildiklerinden yarım kalacak bir hayatı ve aşkı yaşamaya çalışan 3 kişi...

-Düşününce ne kadar müsrif yaşıyoruz..Ya korkularımız var sevdiğimiz şeyleri yaşamamıza engel olan yada güvensizliklerimi... -

Film çok çok güzel yorumlanmamış olsada gayet iyi ve bence izlenilmesi gereken filmlerden biri. Senaryo güzel ancak üzerinde daha fazla durulabilirmiş. Eğer ki senaryo üstünde biraz fazla durulup iyi bir yönetmenin eline teslim edilseymiş  epey bir ödül alırmış. Gerçi bütün bunlar 4 tane ödül almasını engellememiş...

4 Sek Raki:

LieLLa

Hero Baby!
Filmi bi blogcunun önerisi üzerine izlemiştim bende. Çogzel. Çok kötü bir his, düşününce bile içim tuhaf oluyor. :/

Hero of Darkroom

valla beyb öyle.. içim burulmuştu izlerken.. ama sanki daha güzel işleyebilirlermiş dimi .. güzelim senaryoyu üşengeçliğe getirip harcamışlar

'ofelya

Film oldu bittiye getiriliyor...İzlediğimde ilk düşündüğüm yorum bu olmuştu..Tercüme etmişsiniz gerçekten..

Fakat yine de film senaryosuyla etkileyici bir filmdi...

Hero of Darkroom

kesinlikle etkileyiciydi.. belki bu filmdeki potansiyeli gören bazı senaristler daha lezzetli bir film çıkarırlar ortaya..