SlideShow

4

Kaçak


Kaçak bir yolcunun,
Sana geliş hikayesidir bu ... 
Dudaklarının sınır kapılarında, 
Gardiyan gözlerine,
Yakalanmamaya çalışan
Kaçak yolcunun hikayesi.. 
Mesafeler km ile değil,
Kalp atışıyla ölçülür olmuş...
Ben sana 1 ritim gelirken ,
Sen 3 ritim gidiyormuşsun meğer....
İki dağ kavuşmaz ya,
İki sınır birleşmezmiş...
Hem aşmamak lazım... 
Yoktur 
Böylesi Özgürlük...
Ben kaçak olayım ,
Sen sınır...


4 Sek Raki:

denizkızı

olamaz ya ! bu benım favori şiirim bebek! bu şiir benim o kadar!!

:)) cok begendım hemde cookkk :))

Adsız

aştın iyice.alıntımı yaptı acaba birinden diye düşünüyorum.öylemi yoksa ?

Hero of Darkroom

tamam eylül sıcağı bu şiir senin olsun (=
sevindim çok beğenmene : :

Hero of Darkroom

yok canım hala amatör yazıyorum .. alıntı yapmadım tabiki.. yazılarda alıntı yapınca alıntıdır yada sahibinin ismini yazıyorum (=