SlideShow

2

Lets Partyyy


Dün gece attım kendimi sokaklara. Yok lan sokağa falan attığım yokta , yaptığım mojitoda neredeyse yarım şişe votka kullanınca hızlı çarpıldım. Bir arkadaşın evinde votkaya devam ettikten sonra ver elini disko  . . .
Sonra bu arkadaşlara ayıp etmişim sanırım çünkü hatırlamaya başladığım kısımda başka arkadaşlarlaydım. Ne içmiştimde bu hale gelmiştim bilmiyorum.
Tesadüf karşılaşmışız tiskoda. Benim için diskonun öyle çok fazla bir anlamı yok. Rock barı her türlü tercih ederim ama burda rockçılar aşırı rockçı arkadaş. Korkutucu derecede yani . O yüzden diskoyu tercih ediyoruz.

Neyse lann ben niye hatırlamıyorum onu bilmiyorum. Votka bildiğin köpek öldürendi belki ondandır. %40 alkol vardı, genelde yüzde 37 olurdu .. Heralde bundan dolayı çok ucuzdu.

Sonra gecenin çok ilerleyen saatlerine gittik ..
Arkadaş anlatıyor ;
Ben tuvalete gidip parmaklamışım kendimi ; kusmak için lan.
Merdivenlerde oturup bütün derdimi anlatmışım , her detayına kadar ..  Eh alkol sen nelere sebepsin. Gerçi bu arkadaşa ayıkkende anlatırdım ama o kadar detaycı olmazdım.
Diğer elemanın doğum gününü kutlamışım.
Neyse üzerinden bu kadar geçtik olayların.
En son bi kız bişey diyodu bana. Valla beynim kızın şeklini algılayana kadar arkamı dönüp gitmiştim ben.
Zaten dediğinden bi bok anlamadım. Türkçe konuşmuş olsa bile anlamazdım. Ne dedin diye soracak halimde yoktu üstelik...

Bi ara alkolün etkisiyle dans ettim .. Bak bunu hatırlıyorum.  Aşağıda bi köşede anlamsız anlamsız sallandım. Lan sonra hop arkama biri yapışık dans etmez mi , bütün iç organlarım ağzıma geldi korkudan ve sinirden. Neyse bi baktım emin ellerdeyiz ama yinede uzaklaştım. En sarhoş halimde bile iç sesim bi boklar diyor anlamıyorum ben bu işi.
Sigara kağıtlarımı kaybetmişim ben. Ne yaptım acaba .
Bide çok enteresan bişey.
Ben diskoya 1 euro hesap ödedim. Giriş saatimiz 1 di çıkış saatimiz 5 buçuk. Nasıl bu kadar az hesap gelebilir ki. Zaten giriş ve vestiyer 4 bucuk euro tutuyor normalde. Yok anlamadım ben.
Bizim evdeki elemanlada karşılaştık gece. Yanında bi kız vardı . Böyle ikimizde mal derecesinde sarhoş olduğumuzdan. Brudeerrrr diyip mal surat ifadeleriyle sarıldık birbirimize.. Sanki aynı evde kalmıyomuşuzda 3 yıldır görmedik birbirimizi.

Lan sonra ne oldu bilmiyorum bi evin önünde merdivenlerde oturuyodum. Bi eleman zili çalıyodu. Diğerleri tartışıyodu az ilerde.
Ne çalıyon lan zili ...
Bişeyler alcakmışız kızın tekinden...
Bilinçaltım devreye girdi. Yapmam lan ben öyle şey.. Kullanmam .....
Neyse ki kapıyı açmadılar.
Sonra döner yemeye gittik.
Sonra eve bıraktılar arabayla..

Sabah 6 buçukta bizim elemanın odasına girdim. Muhabbet ettik. Çenem düştü falan. Hep kedi köpek gibiydik , kanka olduk bi anda.
Sonra ben odama gidip yatağa doğru bayıldım.

-Ama dün biraz yırtık bi insan oldum . Biraccık. -

2 Sek Raki:

.

Ben tuvalete gidip parmaklamışım kendimi..



:D :D :D sonrasında nefes alamadım.

yamesin

:D haha.

bi kac haftadir disko'ya gitmedim.
Özlemisim simdi anladim:D