SlideShow

9

Love & Other Drugs

Uzun süredir hoş bir film seyretme fırsatı bulamamıştım. Bu film nedense hoşuma gitti. Hani öyle hayatınızın filmleri arasına girebilecek bir film değil ama böyle yetindirecek bir film. Nasıl desem bilemedim.. Duygusal ve eğlenceli. Suratınızda hoş bir tebessüm bırakıyor. Romantikliği çok abartılarda tutmamışlar. Aşırı cinsellik içeriyor...
Güzel bir romantik / komedi diyebiliriz.

10 üzerinden 7 alır.


Yapımcı, Yönetmen: Edward Zwick

Oyuncular: Jake Gyllenhaal, Anne Hathaway

9 Sek Raki:

LieLLa

Heroo Baaby!
Seni özledimmm!

Ay bu film benim terbiyemi bozduğğ. :))
Çok güzeldi ama, sevdim bende.
Ah ulen ah... :)

Hero of Darkroom

Beyb Lieello sende özlendinn ..
Sorma benimde terbiyemi bozdu birazcık (=
sanki kız filme çok yakışmış dimi :|

Nikita Roxie

Jake'm benim..>3

LieLLa

Çapkın Herocan.
Tabi yakışır fıstık gibi hatun. :)
Elleeaammmm. :)

Marilyn Curie

Filmin adını çok sevdim : )

Hero of Darkroom

Nikita ; yok sana jake make beybi :p sana jake'in filmde ki kardeşini vercez : )

Hero of Darkroom

Liella; çapamayan çapkın : )
elleam yereppim fıstık valla , pek bi datlı hatun :|

Hero of Darkroom

Deli Kızın sihirli sandığı ; filmin adı gerçekten süper.. böyle bir ismi olmasa umursayıp izlemezdim sanırım : )

Laliş

Ben de bir hafta önce izledim, hakkında yaacaktım ama sınav telaşları falan deyince kaynadı arada :).

Sonu çok güzeldi bence. Bir de adamın kendi sonunun toplantıda konuştuğu adam gibi olmaması için verdiği çırpınış etkileyiciydi.