SlideShow

4

Mr. Nobody


Uzun süredir kafamı kuracalayacak bir film izleyememiştim. Ve dün gece Mr. Nobody filmi çıktı karşıma. Bir iki araştırmadan sonra direk izlemeye koyuldum.
Filmde birsürü senaryo birbirine olasılıklar dahilinde kurgulanarak bağlanmış . Yani aslında bir film izlerken olası bir çok filmin özet halini izliyorsunuz.. Her birinde ayrı bir duygu yoğunluğu ayrı bir dram yatıyor. . .
Hayatımızda seçimlerin ne kadar önemli olduğunu çok iyi vurgulayan filmlerden bir tanesi olmayı başarmış...
Ve tabi kuantum fiziğinin o egzantrik konularını senaryoya ufak ufak enjekte edip  izleyicinin düşünsel dünyasını zenginleştirmeyi başarmışlar.
Filmde sahne geçişleriyle kurgu geçişleri o kadar mükemmel ki herseferinde zevkten dört köşe olmanız mümkün...
Bu filmin tek kötü yanı şu olabilir: Ayrıntılara çok önem vermişler ve hiç bir şeyi kestirip atmamışlar bu nedenle arada durağan sahnelerden sıkılabilirsiniz   ; yinede bence bu kötü bir yan değil, üsluptur ama bazı insanlar sıkılabilir.
Film benden 10 üzerinden 8.2 almayı başarıyor.

Gelelim resmi bilgilere...

Yönetmen, Senarist:  Jaco Van Dormael

Oyuncular: Jared Leto, Sarah Polley, Diane Kruger

-Aşk bir omuzun ötekine değişidir... - 

4 Sek Raki:

Aylak Kadın

İndiriyorum bunu. Çok ilginç geldi.

wimparella

dün gece izledim ben de zevkten dört köşe olarak :)) hem felsefik hem ütopik hem sil baştan müzik içine içine işliyor science fiction da var ne deyim bayıldım aklımı aldı.

Hero of Darkroom

Aylak Kadın; indir indir.. yalnız izleedikten sonra yorumlarını bekliyorum : )

Hero of Darkroom

wimparella; değil mi .. o science fiction olmasa zaten pek çok şey eksik kalırdıı