SlideShow

1

Sevdim çok sevdim dırırım

Tarken daha Tarken değildi lan o zamanlar... Hatunlar tarkeen diye bayılmıyolardı falan. Yabancı turistler muah muah demiyodu. Evet geçmişte şöyle bi yuvarlanıp geri geldiyseniz konumuzun bunlarla alakası olmadığını söyleyeceğim..
Sinirlerim gerildi , bundan dolayı yavşak yavşak yazıyorum.
Hem gülelim hem içelim hesabı..

Sometimes çok seversiniz, işte bu sometimeslarda sevginiz için gösterdiğiniz çaba karşılığında alacağınız şey koca bir nah olur. Evet lan nah ..
Nah= Baş parmağın işaret parmağı ve ortak parmak arasından geçerek bütün elin yumruk haline getirilmiş hali..

Bu nah hareketini kaldırabilirsiniz belki ama bide böyle kolu dilleyip şapırt diye patlatırlarsa işte o zaman kaldırması zor olur. Hadi onuda kaldırdınız bu sefer oynar başlı bilek icat ederler.. Ulan sallanan nah mı olurmuş , oluyor; maalesef.. Yeni icat edilecek nahlar için şimdiden gelecek nesillerimize sabır diliyorum.

Neyse neyse ...
Size şimdi sorum şu ;
Bir hayal edin .. Birini çok seviyorsunuz ve onun için her zorluğu aşmaya hazırsınız ..
Peki ya sevdiğiniz kişi sizi herkesi alttan aldığı kadar alttan alıyorsa ,
Ve size sadece herkese güvenebildiği kadar güvenebiliyorsa ...

Bişey abla vardı neydi lan o. Hani herkes derdini anlatıyodu falan unuttum bak. Bende öyleydim bir zamanlar. O yüzden şimdi ablanın abi formatında biraz bilinçlenip müritlerime akıl vermem lazım...
Akıl paylaştıkça çoğalan birşey olduğundan paylaşalım diye buraya yazıverdim.

Keşke sevdiğinizin yarısı kadar sevilseniz değil mi... Evet dediğinizi duyar gibiyim. Belki seviliyorsunuzdur ama sevgi o kişiler için en ön planda olmayabilir. Kimseyi suçlayamayız..

Bu ŞARKI  pazar sevişgenmeyenlerine gelsin ...