SlideShow

1

Şımarmak..


Bugün kendimi şımartıyorum. Benim enlerim arasında ki en sevdiğim kokteyl mojitodur, daha önce bahsetmiştim.
Ve bugün eve dönerken kaufland' a girip malzemeleri tedarik ettim.
-Kahverengi şeker
-Limon
-Taze nane
-Buz şeysi
-Rom
-Soda
-Pipet
Malzemeler bunlar..
Ama ben şöyle yaptım. Pipet ve soda evde bulunduğu için almadım .. Limonuda unutmuşum neyse ki ev arkadaşlarından birinin limonu varmış dolapta , göz koydum.

Ulan bide taze naneyi bulana kadar anam ağladı. Dön dolaş dön dolaş dön dolaş sonunda buldum. Arkadaş saksıda nane mi olurmuş. Bizim memlekette bildiğin demet demet satıyolar. Burda saksıylaymış, bi yaşıma daha girdim. Nane ağacım oldu :mutlu:  Ağaç dediğime bakmayın küçücük saksıya nane ekmişler. Bu nanelerden kaç bardak mojito çıkar hiçbir fikrim yok.

Birde ben rom yerine votka aldım. Enerji içeceğide aldım. Şimdi baktım ki mojitoluk malzeme kalmadı votkaya dönüş yapabileyim. Sonuçta romla votka arasında öyle dağlar kadar tat farkı yok. Bide kokteylde olunca bu farkı anlamak epey zorlaşıyor.

Yan kasadaki tombul kız suratıma bakıp saçmasapan gülümsemez mi eşyalarımı poşete koyamadan vınladım.

Bisikletimin yanına park edilmiş saldırgan köpek sayesindede vücudumda kalmış son adrenalini attım. Ulan insan biraz kibar hırlar biraz kibar havlar, burası avrupa öküz dedim ona.

He buarada malzemeler arasında olan buz şeysi şey oluyor ; hani su doldurup buzluğa attığımız şey var ya o .
Gidip kadına eis box dedim ama kadın bön bön baktı suratıma 2 dakika sonra ice wurfel dedi. Gösterdi ve dedi çabuk ol kapatıyoruz . Hay dedim , şimdi 0.5 kalem ucunu kadına nasıl soracağım arayamamda , yeterli vakit yok. 0.5 ucumu alamadan çıktım.

Bide iş görüşmesine gittim. Burası olacak sanki. Garip bi dejavu yaşadım ama burası olacak sanki dememin sebebi bu dejavu değil. İş için görüştüğüm elemanda yabancı ve biraz değişik bir tip , genç ve çapkın öyle bir tip. Kan çekti gibi geldi bana. Ama burası için Nisana kadar beklemem gerekecek, işin boktan yanı bu.
Hadi bakalım hayırlısı. Belki daha öncesinde biri işten çıkar falan ve bana hoş bir süpriz olur . Kısmet diyelim ve bekleyelim .

Neyse çok uzattım , kim okuyacak şimdi bunu..
Lafın kısası şımartıyorum kendimi bugün...
Ve beni şımartan şarkıda şu ŞARKI...