SlideShow

5

Arızalı Günler

Enteresan günler geçiriyorum. Çok enteresan sayılmaz ama herşeyin bir anda  bozulması enteresan geldi bana..
Mp3 playerım açılmıyor, cep telefonum ses çıkartmıyor ve 2 gündür internet çalışmıyordu. İnternet sorunu kısmen çözüldü. Ama diğer problemlere bir çözüm bulamadım .
İnternete giremediğim sürenin çoğunda zaten işteydim. Evet iş buldum ; bahsetmişmiydim bilmiyorum. Bir makarna evinde garsonluk yapıyorum. Saat ücretinden çok memnun olmasamda bahşişler yüzümü güldürüyor. Gerçi Türkiyeye kıyasla çok iyi ücret alıyoruz ama burası için düşük . Henüz pek bi acemiyim bu meslekte, işin inceliklerini yavaş yavaş öğreneceğiz , bakalım. 
İşe gittiğimde kendimi iyi hissediyorum , biraz sosyalleşmiş olmaktan dolayı sanırım. Tabi 5 -6 saat sürekli ayakta durmaya vücudum henüz alışkın olmadığından iş sonrası sırt ağrısı çekiyorum ; buda geçer .. Kolay iş yokmuş arkadaş ; 2 den fazla tabak taşıyamıyorum henüz yada ağzına kadar dolu tepsiyi tek elle götüremiyorum ... 
Bugün akşam 6'da yine iş var. Oflayamayacağım çünkü ne kadar iş o kadar para .Birkaç ay iyi bir birikim yakalayabilirsem hayalim olan profesyonel fotoğraf makinalarından birine bir adım daha yaklaşmış olacağım . Kısmet nasip falan filan . 
Birde yarın çok yoğun olacak benim için. Bizim evden bir arkadaş ev kazası geçirdi ve burnunu dağıttı. Şuan hastanede yatıyor ameliyat olacak.  Bugün beni arayıp yarın için ona cep telefonunun şarj aletini ve mp3 kulaklığını getirip getiremeyeceğimi sordu , bende tabi ki dedim. Yani yarın önce onu ufak çaplı bir ziyaret edeceğim . Daha sonrasındaysa kaldığımız yerde yeni semester öncesi hoşgeldin etkinliği var. Dayım falan gelecek , hep beraber bir iki bişey yiyip içtikten sonra işe gideceğim. Pazar gününe işim yok gibi gözüküyor eğer işten çağırmazlarsa inekler gibi evde yatmayı düşünüyorum. 

Bedensel olarak çok yoğun olsamda ruhum bomboş bu ara.. İçimde kıpraşan hiçbirşey yok . O kadar amaçsız ve boş hissediyorum ki kendimi . Kalp sadece atıyor başka bir işlevi yok gibi . 

Yaşamakla nefes almak aynı şey değil ; tatmakla hissetmenin aynı olmaması gibi.. 


5 Sek Raki:

Laliş

Umarım istediği makinaya en kısa sürede sahip olursun =). Makinalar hakkında yardım almak istersen ya da fikir almak istersen bir profosyonel kamera sahibi olarak yardımcı olabilirim. Ben de Canon 5d mark II var.

FiRSTe

naper? :)

FiRSTe

bende foto makinası istiyorum bu arada ama devamlı başka masraflar çıkartmakla meşgülüm aileme, ona sıra bi türlü gelemedi :)

Hero of Darkroom

Laliş ; vallahi alacağım zaman gelince fikir sahibi olmak isterim tabiki .. şimdi olupta iyice heves etmeyeyim :D

Hero of Darkroom

firste; iyidir hiho senden naberrrr .. boşver diğer masrafları sen ilk sıraya onu al bence :P