SlideShow

3

Baş Ağrısı

Uzun süredir bizim elemanlarla renk ziyaretine gitmiyordum.. Dün gece gittim ama şuan ki baş ağrısı nedeniyle pişmanım..
Aslında çevre edinmek açısından güzel bir olay ama çoğu insanı bir daha görsem hatırlamam..
Yeni bir bira içme rekoru kırmış olabilirim kendi çapımda ama kesinliği olmadığı için ihtimaller arasında kalsın şimdilik. Daha sonra hatırlayacağımı umuyorum..
Yataktan kalkalı yarım saat oluyor ama bugün hiç ayılacak gibi değilim .. Ve üstüne 1 buçuk saat sonra işe gitmem gerekiyor; sıçtığımın resmi..
Hadi kolay gelsin bana.......

3 Sek Raki:

α.к.α.т.я.i.є.ℓ

Sağlık olsun. İş iştir, yapıcak bişey yok. Gitmek mecburiyetindesin.

Serapus

Kolay gelsin madem. Yani geldiyse gelmiştir şimdiye dek tabi.

Hero of Darkroom

akatriel; öyle valla .. gittik geldik : )

serapus ; teşekkür ettim efenim